تسنیم نوشت: با شروع نیم ‌فصل دوم لیگ‌برتر بانوان، در هفته دوازدهم ۲ تیم سپاهان و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر می‌روند.

در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال بانوان و با آغاز نیم فصل دوم این رقابت‌ها روز جمعه 2 تیم سپاهان و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان مدایم‌زاده که پس از شکست سنگین هفته پایانی نیم‌فصل نخست در برابر شهرداری بم که در آن دیدار بازیکنان ذوب‌آهن به داوری این دیدار به شدت اعتراض داشتند، امیدوار است با کسب نتیجه در این دیدار بتواند شروع خوبی در نیم فصل دوم داشته باشد و در تلاش است که از میانه جدول خود را بالا بکشد.

در آن‌سو تیم سپاهان در آخرین دیدار خود در دیداری یک‌طرفه و پرگل با نتیجه 6 بر صفر نیم فصل را به پایان رسانده، سپاهان که از بازیکنان تاثیرگذاری مانند افسانه اقبال، فروغ موری و هاجر دباغی بهره می‌برد امیدوار به کسب پیروزی در دربی اصفهان و حضور در رده دوم جدول است.

از بهترین گلزنان 2 تیم می‌توان به صفورا جعفری از ذوب‌آهن و فروغ موری از سپاهان اشاره کرد که تقابل این 2 بازیکن می‌تواند دیدنی باشد.

در حال حاضر سپاهان با 9 برد و 2 باخت و کسب 27 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بسیار کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در رده دوم قرار دارد، ذوب‌آهن نیز با 5 برد و 6 باخت و کسب 15 امتیاز در رده ششم قرار داشته و در صورت شکست در دربی روز جمعه و پیروزی تیم پارس‌جنوبی در دیدار خود احتمال سقوط به رده هفتم را دارد.

دربی تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن روز جمعه ساعت 10 صبح در ورزشگاه بهرام عاطف برگزار می‌شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =