چهاردهمین نشست اندیشه و عمل موسسه صدر با عنوان «مقام فقهی امام موسی صدر» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا مختاری سخنران چهاردهمین نشست اندیشه و عمل موسسه فرهنگی و تحقیقاتی امام موسی صدر خواهد بود که در آن به بررسی مقام فقهی امام صدر می پردازد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا مختاری در محضر اساتيدی چون حضرات آيات بهجت، تبريزي، جوادي آملي، حسن زاده آملي، سبحاني، شبيري زنجاني، مظاهري و وحيد خراساني تلمذ کرده است. وي در كنار تحصيل به تدريس و تاليف و تحقيق پرداخته و در سال ۱۳۷۸ مركز تدوين و نشر متون درسي حوزه را تاسيس كرده است. وی همچنین موسسه كتاب شناسي شيعه را به منظور معرفي دقيق آثار مكتوب شيعه بنيان نهاده است.

حجت الاسلام مختاری بيش از بيست جلد كتاب چاپ شده در موضوعات فقه، تاريخ، شرح حال و اخلاق و نقد كتاب دارد و معروف‌ترين كتاب وي سيماي فرزانگان است كه از سال ۱۳۶۶ تا كنون ۱۷بار و خلاصه اش تاكنون ۵ بار منتشر شده و در لبنان به عربي ترجمه و در بيروت و ايران به چاپ رسيده است. وي هم اكنون مدرس حوزه و مدير موسسه كتاب شناسي شيعه، عضو شوراي عالي پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامي، عضو هيت تحريريه مجله هاي فقه اهل بيت عليهم السلام، ميقات حج و آينه پژوهش است.

چهاردهمین نشست اندیشه و عمل، دوشنبه 7 مهر 1393 از ساعت 16 تا 18 در محل موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر واقع در شمال میدان هفت تیر، کوچه شهید شریعتی، جنب مسجدالرضا، پلاک 10، واحد 2 برگزار می شود و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =