روزنامه « توریسم» نوشت: تورهای مسافرتی گروهی بنا به سلیقه و تمایل افراد مختلف جامعه بسته می شود. بنابراین می‌توانید از میان آنها آن مدل سفری که بیش از دیگر سفرها با روحیات شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

اگر جزو علاقمندان به كوهنوردي هستيد و همواره روياي صعود به كوه هاي بلند و مشهور دنيا را در سر مي پرورانيد و از طرفي علاقمند به آشنايي با طبیعت، تاریخ و فرهنگ هاي جديد داريد. اين تورها قبل يا بعد از روزهاي صعود برنامه هاي شهري و بازديدهاي تاريخي و فرهنگي و ميراثي به منطقه اي كه به ان سفر كرده ايد دارد. در ادامه نرخ تورهاي كوهنوردي خارجي را از نظر بگذارنيد:

صعود قله البروس
تاريخ اجراي تور: 10 مرداد( 12 روزه )
قيمت: 2220 یورو+2.200.000 تومان
منطقه مورد بازديد: روسیه
اقامت: 3 الی 4 شب اقامت در پناهگاه، اقامت با صبحانه در هتلهای 3 ستاره منطقه البروس به مدت 2 الی 3 شب، 3 شب اقامت با صبحانه در هتلهای 4 ستاره در سن پترزبورگ، 2 شب اقامت با صبحانه در هتل 4 ستاره در مسکو.
خدمات تور: مربی حرفه ای کوهنوردی روسی به ازای هر 3-4 نفر، کلیه وعده های صبحانه ناهار و شام در طول مدت صعود طبق برنامه، حمل بار از پناهگاه اول به پناهگاه دوم البروس با خودروی برف کوب، بلیت رفت و برگشت تله کابین و تله سیژ، کلیه ترانسفرهای زمینی، 3 گشت پانارومیک، موزه آرمیتاژ و پارک فواره های کاخ پتروف در سن پترزبورگ، 2 گشت شهری و کاخ کرملین در مسکو، اخذ دعوتنامه و ویزای روسیه، هزینه ثبت اقامت در روسیه، بیمه حوادث مسافرتی، مجوز صعود، گواهی صعود، سرپرست مجرب کوه‏نوردی ایرانی.

صعود قله مون بلان و دیدار از اروپا

تاريخ اجراي تور: 19 مرداد( 7 روزه )
قيمت: 3090 يورو + بلیت هواپیما
منطقه مورد بازديد: فرانسه، سوئیس.
اقامت : 3 شب اقامت در هتل 3 ستاره در ژنو و شامونی با صبحانه، 3 شب اقامت در پناهگاههای کوهستانی با صبحانه و شام
خدمات تور: بليت رفت و برگشت هواپیما، کلیه ترانسفرهای زمینی در طول مسیر، قطار کوهستان در منطقه مونبلان. سرپرست ایرانی داراي مربي گري کوه نوردي، یک نفر راهنمای کوه نوردی فرانسوی برای هر دو کوه نورد، ویزای شنگن، 2 روز گشت نیم روز در شهرهای ژنو و شامونی همراه با ورودیه ها، پوشش بيمه حوادث بين المللي در طول سفر، بیمه کوهنوردی در روزهای صعود .


تور راهپیمایی در هیمالیای هند و صعود قله
تاريخ اجراي تور: 19 مهر( 15 روزه )
قيمت: 2210دلار+ بلیت هواپیما
منطقه مورد بازديد :دهلی + ریشیکش + کمپینگ + آگرا(
اقامت: 6 شب اقامت در هتل های 4ستاره همراه با صبحانه، 8 شب اقامت در چادر، 3 وعده ناهار در گشتها و تمامی وعده های غذایی در طول برنامه کوهنوردی طبق جدول،
خدمات تور: بلیت رفت و برگشت هواپیما از تهران به دهلی و بلعکس، کليه ترانسفرهای جاده ای در طول برنامه با خودروی توریستی کولردار و در اختیار، ترانسفر با خودروهای محلی در جاده های کوهستانی، ویزای توریستی هند، تمامی گشت های روزانه طبق برنامه همراه با ورودیه ها،حمل بار در طول مدت کوهپیمایی برای هر نفر تا 15 کیلوگرم، راهنمای مجرب کوهنودی فارسی زبان همراه با تيم، راهنمای کوهنوردی محلی، راهنمای محلی برای گشت های شهری، بيمه حوادث بین المللی

تور دور آناپورنا

تاريخ اجراي تور: 4 آبان( 18 روزه )
قيمت: 2190دلار+ بلیت هواپیما
منطقه مورد بازديد : کاتماندو ،پارک حفاظت شده آناپورنا و پخارا
اقامت: 5 شب هتل سه ستاره با صبحانه در کاتماندو و پخارا، 12شب اقامت در لوجهاي کوهستاني منطقه آناپورنا همراه با 3 وعده غذا در روز و نوشیدنی های گرم
خدمات تور: پرواز از تهران به کاتماندو و بلعکس ، پرواز برگشت از پخارا به کاتماندو، خوروی توریستی در اختیار، ویزای نپال، مجوز ورود به پارک ملي آناپورنا، باربر در طول راهپيمايي و صعود، راهنمای محلی نپالی در منطقه اورست، گشت های کامل شهرهای کاتماندو و پخارا، شام خداحافظی در رستوران سنتی نپالی، بیمه حوادث انفرادی.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =