فرماندار سمنان از تحت پوشش تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بیش از 68 درصد جمعیت شهرستان سمنان خبر داد

سید عباس دانایی فرماندار سمنان به مناسبت روز تامین اجتماعی ضمن دیدار با کارکنان این سازمان در نشستی با حضور رمضانعلی نوچه ناسار معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، ملکدار رئیس سازمان و روسای واحدهای مربوط در جریان چگونگی خدمت رسانی به بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین سید عباس دانایی فرماندار سمنان در این نشست ضمن تبریک این روز و تقدیر از تلاش های مجموعه مدیریت و کارکنان تامین اجتماعی شعبه سمنان سازمان تامین اجتماعی را به لحاظ تنوع خدمات در دو بخش بیمه ای و درمان و پوشش بیش از نیمی از جمعیت کشورکه در شهرستان سمنان بیش از 68 درصدجمعیت عنوان و این سازمان را یکی از مهمترین سازمانهای خدمت رسان به مردم دانست
وی با بیان اینکه در دولت یازدهم، شاهد تلاش بی وقفه برای ارتقاء حقوق و کرامت انسانی بوده ایم، گفت: مجموعه سازمان تامین اجتماعی توجه شایانی در راستای اجرای آیین نامه های داخلی این سازمان مبنی بر رفاه بازنشستگان و بیمه شدگان داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.
فرماندار سمنان با اشاره به تحقق سیاست دولت در الکترونیکی شدن فعالیت ها از اجرای سیستم پرونده الکترونیک به منظور حفاظت از سوابق بیمه ای بیمه شدگان وحذف کاغذ از سیستم آرشیو وبایگانی اسناد ومدارک خبر داد.
وی با بیان اینکه بدون شک ایجاد یک همبستگی ملی در سازمان تامین اجتماعی با پیشبرد همزمان ارائه خدمات الکترونیک درحوزه های بیمه ای،درمان،اسناد پزشکی و کارگزاری ها ضروری است افزود ارائه خدمات الکترونیک و به تبع آن،عدالت در خدمت رسانی به جامعه هدف از عوامل اصلی توسعه بوده است.
فرماندار سمنان از مزایای اجرای طرح ارائه خدمات الکترونیک توسط تامین اجتماعی را تکریم ارباب رجوع،کاهش مراجعات به شعب و کارگزاری ها،جلوگیری از اتلاف وقت کارفرمایان،افزایش سرعت و اعتبار محاسبات بیمه ای و کاهش سفرهای درون شهری و... عنوان نمود.
در ادامه ملکدار رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان در خصوص تعداد بیمه شدگان اصلی گفت: بر اساس آخرین آمار موجود بیش از 44 هزارنهصد نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که با احتساب بیمه شدگان اصلی،بازنشستگان و افراد تبعی آنها تعداد بیش از 78 هزار نفر که در جمع 134 هزار نفر در این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
وی تحولات صورت گرفته تامین اجتماعی همچون بهره گیری از خدمات غیر حضوری و.... و بهبود عملکرد شعبه در ارائه تعهدات به کارفرمایان، بیمه شدگان ومستمری بگیران را با هدف رضایت بیشتر مردم عنوان نمود .
ملکدار با اشاره به ا تشکیل الکترونیکی پرونده فنی بیمه شدگان،مستمری و درآمد حق بیمه؛هم زمان با نامنویسی و ورود اطلاعات اولیه در تمامی شعب در آینده ای نزدیک افزود ،حذف اسناد و مدارک کاغذی و سهولت در گردش اسناد و اطلاعات پروژه در جهت تسهیل و رفاه عمومی برای بیمه شدگان عنوان نمود و افزود با تحقق این طرح شاهد تحول بنیادین در فرآیند های سازمان خواهیم بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =