نتایج مرحله استانی پنجمین دوره از المپیاد دادرس جمعیت هلال احمر استان مرکزی ویژه برادران اعلام شد.

آرش اشتری، معاون امور جوانان جمعيت هلال احمر استان مركزى در گفت و گو با خبرانلاین، گفت: در تاريخ بيستم تيرماه امسال مرحله استانى پنجمين دوره از المپياد آماده طرح ملى دادرس (دانش آموز آماده در روزهاى سخت) ويژه برادران در اردوگاه اميركبير شهرستان شازند با حضور معاون دانش آموزى سازمان جوانان و هيئت همراه، كارشناسان استانى و شهرستانها با ٥ تيم دادرس از شعب اراك، خمين، زرنديه، دليجان و شازند برگزار شد.
وی بیان کرد: اين مسابقات در آيتم هاى اسكان اضطرارى، حمل تخصصى مصدوم وحمل بك برد به روى دست، cpr, bls, بانداژ و پانسمان ، اطفاء حريق و پناهگيرى برگزار و كليه آيتم ها توسط داور جهت يكسان سازى به دانش آموزان توضيح كامل داده شد.
اشتری عنوان کرد: پس از اتمام مسابقات و جمع بندى امتيازات توسط داوران و سرداور نتيجه نهايى در اختتاميه اعلام و شعب اراك، خمين و دليجان به ترتيب موفق به كسب مقامهاى اول تا سوم شدند، ضمن اينكه جام بشردوستى به تيم دادرس جمعيت هلال احمر شهرستان خمين تعلق گرفت.
وی ادامه داد:همانطور که معاون دانش آموزى سازمان جوانان در بازدید سرزده از این مسابقات بیان کردند، امسال نیز مسابقات همانند سالهاى گذشته به طور منسجم با جانمايى خوب و شبيه سازى مكان آيتم ها به نحو شايسته انجام شد.
وی ابراز کرد: انتظار مى رود تمام شعب براى حضور دانش آموزان خود در طرح دادرس همكارى لازم را به عمل آورده و در سالهاى آينده شاهد حضور حداكثرى تيم هاى شركت كننده در اين استان باشيم.
اشتری در پایان خاطر نشان کرد: تيم دادرس برادر و خواهر جمعيت هلال احمر شهرستان غرق آباد در چهارمين دوره از المپياد طرح ملى دادرس در مرحله كشورى موفق به كسب مقام اول و سوم شدند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =