رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور ارزیابی و تجلیل از خبرنگاران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی همیار شورا در مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی از 12 مردادماه سال 1395 تا کنون این فراخوان منتشر گردیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، علی گرجی سالروز تأسیس نهاد مقدس و مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را فرصت خوبی برای ارزیابی و تجلیل از رسانه‌های همیار شورا در برگزاری ایام‌الله و راهپیمایی‌ها برشمرد و افزود: عکاسان و خبرنگاران در مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی همواره صحنه‌های زیبای خلق حماسه حضور مردم ولایتمدار استان را به تصویر کشیده و یا با قلم خود این وحدت، اتحاد و پیروی از ولایت را در تاریخ به ثبت می‌رسانند.
گرجی مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها را امیدافزایی و معرفی دستاوردهای انقلاب‌اسلامی در استان نام برد و تصریح کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات می‌بایست حداقل 3 و حداکثر 5 اثر از آثار برجسته خود را تا تاریخ 10 مردادماه به روابط عمومی این شورا تحویل دهند.
وی ادامه داد: لینک اخبار و گزارش‌های برجسته و یادداشت‌های منتشر شده، لینک خبری گزارش‌های تصویری یا جراید چاپ شده و هر نوع خبر، اطلاع‌رسانی و کار رسانه‌ای در رابطه با مراسم و مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی (علی‌الخصوص راهپیمایی روز جهانی قدس، 13 آبان، نهم دی‌ماه و یوم‌الله 22 بهمن)، در این فراخوان شرکت داده می‌شوند.
گفتنی است نحوه ارسال اخبار خبرگزاری‌ها، ارسال لینک و در مورد جراید فایل pdf صفحه مورد نظر و یا نسخه اصلی می‌باشد که پس از ارزیابی به 12 اثر برتر به یمن یوم‌الله 12 مرداد(سالروز تأسیس نهاد مقدس و مردمی شورا) طی مراسمی با حضور مدیران استانی هدایایی تقدیم می‌گردد. همچنین آثار باید به نام شخص و تاریخ دقیق آن مشخص باشد. خبرنگاران و اهالی رسانه استان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32244010 تماس حاصل فرمایند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =