از دومینوی استعفای ائمه‌جمعه تا قصه باندپیچی دست احمدی‌نژاد/ پربازدیدهای ۴مرداد

در ۴مرداد، بازدید زیادی از اخبار درباره وضعیت آزادی حمید بقایی و استقبال احمدی‌نژاد از او بود.

برای مخاطبان سرویس سیاسی مهم بود بدانند دومینوی استعفای ائمه‌جمعه به کجا ختم می‌شود. همچنین خبر پربازدید بعدی درباره ماجرای دست باندپیچی شده احمدی‌نژاد بود. سومین خبر پربازدید هم به دلیل روی‌آوری اصول‌گرایان به تتلو و خندوانه اختصاص داشت.

در سرویس اقتصادی برای مخاطبان هشداد داده شد امشب ساعت ١٢ اگر خواستید پول کارت به کارت کنید حواستان به برخی نکات باشد. همچنین اجاره ۱۰۰ میلیونی یک کارخانه به ۳ چوپان هم پربازدید بود و همچنین اعلام شد ٖ علی‌رغم سنگ‌اندازی آمریکا هواپیماهای جدید به ایران می‌رسند.

در سرویس فرهنگ و هنر واکنش مجری زن تلویزیون به مرگ بنیتا بازدید زیادی به دنبال داشت و پس از آن، انتقاد تند علی ضیاء از حامیان انتشار تصاویر آزاده نامداری برای مخاطبان جذاب بود. در این سرویس اعلام شد  برای ترخیص از بیمارستان گواهینامه بازیگر «شهرزاد» را گرو گرفتند و این خبر هم پربازدید بود.

در سرویس جامعه اخباری که درباره کشف جسد بنیتای ۸ ماهه در خودرو به سرقت رفته پدر بود بازدید زیادی داشت. همچنین پایان دعوای مردم و پارکبانهاجزء اخباری بود که مخاطبان زیادی را جذب کرد.

در سرویس بین الملل پربازدیدترین خبر حاکی از آن بود فرمانده ارتش لیبی ۲۰ داعشی را به سبک خودشان اعدام کرد. همچنین خبر پربازدید بعدی اعلام کرد زن مشهور ایزدی با حضور در تل‌آویو عراقی‌ها را در شوک فرو برد. پیامدهای خداحافظی وزیر خارجه آمریکا هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس طنز هم اعلام شد قالیباف، تتلو و بهنوش بختیاری را یارکشی کرد.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =