وزیر بهداشت: در زندگی، افرادی امانتدار، پاک و بخشنده باشیم

وزیر بهداشت مهربانی، صداقت و دوری از ریا را به معنای کرامت دانست و گفت: تلاش کنیم در زندگی افرادی امانتدار، پاک و بخشنده باشیم و سالم زندگی کنیم.

به گزارش خبرآنلاین؛ حسن قاضی زاده هاشمی در اختتامیه همایش کرامت انسانی در اندیشه های رضوی در زنجان بر ضرورت پیروی از منش زندگی اهل بیت (س) تاکید کرد و گفت: به گونه ای زندگی کنیم که در دنیا موجب سرافکندگی اهل بیت نباشیم و با تبلیغ راه و مرام آن‌ها، دین و سیره زندگی آن بزرگواران را برپا داریم که این سیره، چیزی جز کرامت نیست.
وی استان زنجان را به لحاظ برخورداری از هیئت های عزاداری نظیر حسینیه و زینبیه اعظم زنجان، استان کرامت دانست و گفت: همواره در مراسم شور و شعور حسینی در ایام محرم، کرامات فراوانی در زنجان روی داده است.
قاضی زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد: دولت، دولت کریمه ای باشد که بر اساس دعاها و روایات، به دولت امام زمان (عج) متصل گردد.
در ادامه این نشست، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با اهدای لوح سپاس، مجموعه نفیس اشعار حافظ شیرازی و شمشیر طرح دوالفقار از صنایع دستی استان زنجان، از دکتر قاضی زاده هاشمی به سبب تلاش در اقدامات شایسته در جهت حفظ کرامت انسانی و حضور در مناطق محروم و درمان مردم و بیماران این مناطق قدردانی کردند.
تجلیل از برگزیدگان این همایش و اهدای جوایز آنان و نیز رونمایی از کتاب دانشنامه رضوی، از دیگر رویدادهای مراسم اختتامیه همایش کرامت انسانی در اندیشه های رضوی بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =