ارکستر ملی نماد موسیقی فاخر ایران است / ایجاد نشاط و شادابی در جامعه یک ضرورت است

استاندار مازندران در ارکستر ملی ایران در ساری ارکستر ملی را نماد موسیقی فاخر ایران دانست و گفت :ارکستر ملی ایران می تواند در ترویج و گسترش موسیقی اصیل ایرانی نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرانلاین ازساری ،استاندار مازندران قبل از اجراي اركستر ملي ايران در سالن سيد رسول حسيني ساري با تبريك دهه كرامت و ولادت كريمه اهل بيت حضرت معصومه سلام عليها و ولادت ثامن الحجج حضرت امام رضا عليه السلام گفت : بسيار خوشحاليم كه در اين ايام مبارك و براي اولين بار شاهد اجراي اركستر ملي ايران در ديار هنرپرور و ادب دوست مازندران هستيم.

 ربيع فلاح جلودار افزود : خدا را شاكريم كه در سايه عنايت دولت تدبير و اميد بارديگر اركستر ملي ايران احياء شد و براي اولين بار اجراي اركستر ملي در استانها هم در اين دولت آغاز شد .

استاندار مازندران اركستر ملي را نماد موسيقي فاخر ايران دانست و گفت : اركستر ملي ايران مي تواند در ترويج و گسترش موسيقي اصيل ايراني نقش بسزايي داشته باشد.

وي تاكيد كرد : موسيقي اصيل ايراني همواره از جايگاه ارزشمندي برخوردار بوده و اميدواريم كه اين فعاليتهاي فاخر فرهنگي و هنري تقويت شود.

مقام عالي دولت در استان ايجاد نشاط و شادابي را در جامعه يك ضرورت دانست و تصريح کرد: موسيقي فاخر مي تواند به افزايش نشاط در جامعه كمك كند.

استاندار مازندران به استقبال خوب مردم از اركستر ملي اشاره كرد و ادامه داد : مردم عزيز ما به آثار فاخر هنري و موسيقي علاقمندند و استقبال گسترده آنان و حضور شان در برنامه اركستر ملي تجلي اين علاقه و اشتياق است .

فلاح افزود : ما هم سعي كرديم در اين دولت و در مازندران از برنامه هاي فرهنگي و هنري فاخر حمايت كنيم و اين روند تداوم خواهد داشت استاندار مازندران از رهبر اكستر فریدون شهبازیان و خواننده نام آشناي كشور محمد اصفهاني و هنرمندان و نوازندگان عزيز اركستر ملي ايران تقدير و تشكر کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =