مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد،از تولیدکنندگان و فروشندگان مبل و لوستر و فرش و لوازم خانگی جهت شرکت در نمایشگاه تخصصی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،بابک درست درجمع خبرنگاران با اعلام این مطلب بیان کرد:تاريخ برگزاري نمايشگاه فرش و لوازم خانگي ١٤ شهريور و مبل و لوستر ٢٠ شهريور ماه در سالن نمايشگاه شهرادري یاسوج خواهد بود .

وی اضافه کرد: مدت زمان هر عنوان نمايشگاه  مطابق با مصوبه كارگروه توسعه صادرات غيره نفتي استان ٤ روز خواهد بود .

مدير عامل شركت نمايشگاههاي دائمي کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بومیان هم استانی جهت حضور در این نمایشگاه از تسهیلات و تخفیفات ویژه برخوردار خواهند بود ،اظهار کرد: برای حمايت از بوميان هم استاني جهت شركت در نمايشگاههاي فوق ٣٠ درصد تخفيف واگذاري غرفه در نظر گرفته شده است .

بابک درست از همه شهروندان و هم استانی ها براي بازيد از نمايشگاههاي مبل و فرش ولوازم خانگي به جهت تخفيف قيمت با نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف دعوت به عمل اورده و تصریح کرد : در صورت خريد هر نوع كالايي نهايت دقت را در انتخاب نوع جنس و قيمت داشته باشند .

وی ادامه داد: شهروندان علاوه بر اخذ رسيد خريد ،حتي الامكان سعي نمايند از نمونه جنس انتخابي فيلم و عكس نيز تهيه نموده كه در هنگام دريافت كالا به مشكلي برخورد نكنند .

بابک درست در پایان ضمن تشکر از مدیران و مسئولین استانی بیان کرد :از همكاري به جد استاندار محترم ومعاونين ايشان و فرماندران شهرستان ها و مركز استان و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان و اتاق اصناف به جهت تعامل سازنده انها با شركت نمايشگاهي استان براي مصوب شدن تقويم نمايشگاهي و اجرايي كردن انها در سال ٩٦ تقدير و قدردانی می کنم .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 702322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =