رئیس هیات فوتبال شهرستان ایلام گفت: امیرعلی خسروی و امیر قبادزاده 2 فوتبالیست نونهال ایلامی درجریان حضور در آخرین اردوی تیم ملی نونهالان برای شرکت در مسابقات آسیایی چین انتخاب و به تیم ملی دعوت شدند.

محمد رضا رضایتی روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بعد از گذشت سال های بسیار برای اولین بار در فوتبال ایلام 2 فوتبالیست نونهال به تیم ملی دعوت شده اند.
وی افزود: امیرقباد زاده عضو باشگاه استقلال ایلام و امیرعلی خسروی نیز عضو باشگاه علوی ایلام در رده سنی زیر 16 سال و از بازیکنان شایسته در استان ایلام هستند.
رضایتی یادآور شد: این دو بازیکن از ششم تا یازدهم شهریور ماه جاری در اردوی تیم ملی حضور داشتند و از امروز تا 21 شهریور ماه برای مسابقات آسیایی به چین اعزام می شوند.
وی با بیان اینکه کمبود امکانات یکی از معضلات در بخش ورزش استان ایلام است، گفت: ایلام دارای استعدادهای ورزشی بسیاری در رشته های مختلف است اما بدلیل کمبود امکانات و فراهم نبودن شرایط مناسب برای ورزشکاران بسیاری از این استعدادها ناشناخته و به جایگاه شایسته خود نمی رسند.
رضایتی تاکید کرد: زمین چمن مناست در شهر ایلام یکی از مطالبات بحق ورزشکاران است که فوتبال ایلام از آن محروم است تنها زمین نیمه چمن تختی در ایلام پذیرای ورزشکاران است که نه تنها زمین مناسب و استانداردی نیست بلکه خالی از چمن و جوابگوی مسابقات و تمرین تیم ها نیست.
رئیس هیات فوتبال شهرستان ایلام با اشاره به افتتاح ورزشگاه 15 هزاری نفری عدالت ایلام گفت: با وجود افتتاح این ورزشگاه اما این ورزشگاه نیز از امکانات لازم و مناسب از جمله آب، برق برخوردار نیست و تنها زمین چمن مناسبی دارد.
وی ادامه داد: سایر زمین های چمن موجود و قابل استفاده از جمله دانشگاه ایلام و کارگران نیز بدلیل درخواست هزینه در مقابل تمرین ورزشکاران و قادر نبودن هیات به پرداخت این وجه براحتی در اختیار بازیکنان قرار نمی گیرد.
رضایتی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان توجه بیشتری به هیات ها و ورزشکاران داشته و از آنها حمایت های لازم را بعمل آورد هر چند با وجود تمام مشکلات و کمبودها شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران ایلامی در عرصه های مختلف هستیم.
به گزارش ایرنا، یک هزار و 400 ورزشکار سازمان یافته در 2 بخش زنان و مردان در هیات فوتبال ایلام فعالیت دارند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =