ایرانسل کمترین میزان نارضایتی مشترکان در حوزه کم‌فروشی اینترنت را دارد

ایرانسل با تقدیر از رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارائه آمار شفاف، این رویکرد را تلاشی برای هرچه بهتر شدن خدمات ارائه شده به مشترکان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، اين اپراتور که بزرگترين اپراتور ديتاي ايران بنابر اعلام وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات است، با توجه به تأمين اينترنت شمار قابل توجهي از مشترکان سراسر ايران، کمترين ميزان شکايت و کمترين ميزان نارضايتي از سوي مشترکان در حوزه کم‌فروشي اينترنت را داشته است.

آمار منتشر شده توسط سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، ذيل خبر «نظارت جدي رگولاتوري بر کم‌فروشي خدمات اينترنت» در وب‌سايت اين سازمان که بر اساس آمار شکايات ثبت شده در سامانه 195 در سال 1395 ارائه شده است، خبر از آن دارد که ايرانسل به رغم ميزباني بيش از 30 ميليون مشترک حرفه‌اي اينترنت در شبکه خود، تنها 173 شکايت مربوط به «کم‌فروشي اينترنت» از بين 4654 شکايت داشته است.

ايرانسل بر آن است تا با بهره‌گيري از تجارب مشتريان ارزشمند خود و به‌کارگيري راهکارهاي نوين تحليل داده‌ها، همچون گذشته با شناخت هرچه بيشتر نياز و خواسته مشترکان، باکيفيت‌ترين و پايدارترين شبکه اينترنت همراه و ثابت را به مشترکان خود ارائه دهد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703791

برچسب‌ها