شرکت توزیع برق استان سمنان یک شرکت سرآمد است که با کمترین هزینه مدیریت می شود

معاون هماهنگی توزیع توانیر در بازدید از دستاوردها و نوآوری های صنعت توزیع برق استان سمنان بیان داشت : این شرکت از جمله شرکت های سرآمد است که با کمترین هزینه ، سیستم را مدیریت می کند

دکتر محمودرضا حقی فام در نشست با مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره ، معاونین و جمعی از مدیران شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: این شرکت با ابتکارات جالب ، در حوزه های مختلف خلق منبع نموده و فعالیت می کند و به دنبال افزایش بهره وری می باشد .
وی با اشاره به این که اجرای برنامه ها می باید فاز بندی شده و نسبت به عملیاتی نمودن آنها اقدام شود افزود: تعامل مستمر شرکت های توزیع برق با دانشگاه ها و استفاده از دیدگاه ها و نظرات ارزشمند اساتید عملی و دانشگاهی ، در پیشبرد اهداف صنعت برق اثر گذار است.
وی با تاکید بر این که از پایلوت شدن شرکت ها در امور مرتبط با صنعت توزیع برق ، به دنبال یک هدف مشخص هستیم تصریح کرد : هر قدر مجموعه ها حرفه ای باشند و از نیروهای متخصص بهره برده باشند ، در تحقق اهداف خطیر سازمانی نیز موفق تر خواهند بود.
مدیر دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر نیز در این نشست بیان داشت : سیستم اطلاعات جغرافیائی و کاربرد آن در شبکه های توزیع برق یک اقدام ارزشمند است که تحول و تغییرات اساسی را در روند خدمت رسانی ایجاد می نماید.
مهندس مسعود صادقی با اظهار این که شرکت توزیع برق استان سمنان به عنوان یک شرکت پایلوت در حوزه GIS در نظر گرفته شده گفت: مباحث خط گرم ، اتوماسیون و مطالعات آن پیگیری و اجرائی گردد.
وی تصریح کرد : پیوستن به پویش ملی شرکت بدون حادثه ، به عنوان یک انتظار است که با در نظر گرفتن ملاحظات آن می توان به این پویش ملحق شد.
در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تشریح گزارشی از وضعیت تاسیسات و میزان مصرف برق در استان سمنان گفت: پیک بار همزمان امسال 450.7 مگاوات در 19 تیر ماه ساعت 12 و سی دقیقه ظهر اتفاق افتاده و سهمیه سال 96 پیک استان ، 470 مگاوات است.
مهندس سید محمد موسوی زاده افزود : بر اساس آخرین گزارشها، شاخص درصد تلفات انرژی ملی در روز دوازدهم شهریور ماه برای این شرکت 7.58 درصد اعلام شده است .
وی با عنوان این که از سال 90 تاکنون 74 رزمایش خدمت متعالی برای افزایش روحیه همکاران و تمرین شرایط بحرانی به اجرا درآمده اضافه کرد: در این رزمایش ها ، 565 کیلومتر شبکه اصلاح و 413 دستگاه ترانسفور ماتور بهینه سازی شده است .
وی تصریح کرد : انجام هماهنگی های لازم به منظور بهره برداری هر چه سریع تر از پروژه فهام ، دریافت اطلاعات خطوط 20 کیلوولت از پست های 63 کیلوولت، اولویت دادن و تسریع در اجرای اتوماسیون شبکه و ایجاد زیرساخت های مرکز دیسپاچینگ و راه اندازی اکیپ های خط گرم از جمله انتظارات این شرکت است .
وی همچنین از تلاش و زحمات کلیه همکاران شرکت توزیع برق استان درعرصه خدمت رسانی تقدیر کرد و اظهار داشت : توفیقات و دستاوردهائی که در این شرکت حاصل شده مرهون کارگروهی و وجود همدلی و همکاری در تمامی نیروها و واحدهای سازمانی است .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =