با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،مدیر عامل شرگت گاز استان،فرماندار دنا و جمعی از مدیران شهرستان دنا کلنگ زنی طرح گازرسانی به مجموعه روستاهای سادات محمودی شهرستان دنا انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ زنی این پروژه افزود: با تحقق این طرح، روستاهای کله گه، دوراه غماشکه، سرسور، سرتل دینگو، گلچهرآباد، پشت چاه و دزدک از نعمت گاز برخوردار می شوند.

خادم خاطر نشان کرد: این طرح با اجرای حدود ۱۶ هزار و ۵۹۲ متر شبکه پلی اتیلن به روش پی سی عملیاتی خواهد شد.

خادم بیان داشت: اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال است.

وی افزود: جمعیت تحت پوشش پروژه ۱۱۳۹ نفر در قالب ۲۷۷ خانوار است. مدیرعامل شرکت گاز استان از هدفگذاری برای گازرسانی به ۳۰۲ روستای استان در سال جاری و تا پایان دو سال آینده خبر داد.

رحمان خادم در ادامه بیان کرد:به همت دولت تدبیر و امید تا کنون ۱۵ شهر از ۱۷ شهر استان از نعمت گاز برخوردار هستند که عملیات گاز رسانی به دو شهر دیگر تا پایان نیمه اول سال آینده انجام خواهد شد.

خادم با اعلام اینکه ۹۸ درصد از خانواده های شهری استان از نعمت گاز برخوردار هستند ،اظهار کرد:تعداد مشترکین گاز شهر استان ۱۲۴ هزار و ۶۷۹ است وتعداد مشترکین گاز روستایی گاز در استان ۴۵ هزار و ۱۱۹ مشترک است که شامل ۵۳ هزار و ۵۸ خانوار و معادل ۷۵ درصد کل روستاههای استان است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =