زمین تغییر و تحولات مدیران شهری کرج تا دو ماه آینده نمی لرزد

شهردار منتخب کرج گفت: ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری این کلانشهر طی دو ماه آینده، مبنای جا بجایی ها در دستگاه مذکور خواهد بود و با جدیت تمام بر آنیم تا با استفاده از پتانسیل مدیران شهری که اصلی ترین نیروی محرکه شهر به حساب می آیند توسعه پایدار را برای ایران کوچک محقق سازیم.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه  مدیریت شهری کرج صبح امروز، شهردار منتخب کلانشهر کرج برای نخستین بار با قائم مقام، معاونان، مدیران مناطق 10 گانه، مدیران ستادی و مدیران عامل سازمانهای تابعه شهرداری این کلانشهر دیدار کرد.
در ابتدای این جلسه مدیران حوزه های مختلف شهرداری کرج به معرفی خود پرداخته و مسئولیت های خود را از بدو فعالیت در این دستگاه تشریح کردند.
اصغر نصیری در این دیدار ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ماه محرم، عنوان کرد: سیره و آموزه های دینی امام حسین (ع) باید در تمامی وجوه زندگی اجتماعی و فرهنگی نمود پیدا کند و مسئولان ذیربط نیز بایستی در این رابطه عملکرد بسیار چشمگیر و نه تنها در حد شعار داشته باشند.
شهردار منتخب کرج ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مجدانه شهردار سابق و اعضای پارلمان شهری در دوره چهارم شورای اسلامی شهر این کلانشهر، اظهار داشت: انجام اقدامات شهری و اتخاذ تدابیر کارشناسانه در راستای ارتقاء زیرساخت های شهری از امروز با قدرت و تحرک هر چه تمام ادامه خواهد داشت و از اولویت های این دستگاه می باشد.
وی تاکید کرد: شهرداری کرج در دوره پنجم شورای اسلامی شهر منکر تلاش های مدیریت شهری در دوره چهارم نیست و به زحمات مدیران شهری گذشته و اقدامات آنها ارج می نهد؛ از امروز نیز با وجود تمامی مشکلات و نقایص موجود فعالیت کرده و با استفاده از انتقادات سازنده شهر را پیش می بریم.
ارزیابی دو ماهه مدیران مدیران شهرداری کرج مبنای جابه جایی ها
نصیری در رابطه با موضوع جا به جایی مدیران عنوان کرد: برای آگاهی از شیوه کار و روند فعالیت های مدیران مختلف شهرداری کرج، برنامه ارزیابی دو ماه در نظر گرفته شده است بر این اساس که در مدت زمان پیش بینی شده همه اقدامات و عملکرد مدیران فعلی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد؛ قابل ذکر است، نتیجه ارزیابی های صورت گرفته مبنای جابجایی مدیران خواهد بود.
شهردار کرج از برخی تغییرات در شهرداری این کلانشهر خبر داد و طی آن دکتر عباس محسنی را به عنوان رئیس کل حوزه دفتر شهردار، مهندس محمد کریم شفیعی را به عنوان مشاور بخش اجرایی و دکتر سهیل کوثری را نیز به عنوان مشاور برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و منابع انسانی منصوب کرد.
وی با بیان اینکه برآنیم تا با توجه به پتانسیل و ظرفیت مدیران حال حاضر، توسعه و پایدار شهری همچنین انجام برنامه های سال 96 را با قدرت و سرعت هر چه بیشتر پیش ببریم گفت: در این راه مشارکت و همراهی شهروندان با مجموعه مدیریت شهری کرج بسیار مهم تلقی می شود و نقش تعیین کننده ای دارد.
سکاندار شهرداری کرج یادآور شد: شهرداری این کلانشهر از این پس، جلسات متعددی را با حضور مدیران مربوطه این دستگاه برگزار می کند و تمامی برنامه ها و اقدامات دستگاه مذکور مورد کارشناسی دقیق قرار می گیرد تا عملکرد بهتری برای تحقق اهداف آتی شهر داشته باشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =