ایرنا نوشت: سخنگوی هیات رییسه مجلس سخنران مراسم تشییع پیکر شهید حججی را علی لاریجانی اعلام کرد و گفت: به دلیل حضور نمایندگان در مراسم تشییع آن شهید به احتمال زیاد مجلس فردا تا ساعت 10 صبح جلسه علنی دارد.

بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران افزود: مراسم تشییع پیکر شهید حججی فردا از ساعت 9:30 دقیقه آغاز می شود و علی لاریجانی رییس مجلس سخنران اصلی این مراسم است. پیشنهاد ما به هیات رییسه مجلس پایان جلسه علنی فردا خانه ملت ساعت 10 صبح است تا نمایندگان بتوانند در مراسم تشییع پیکر شهید حججی حضور یابند.

همچنین ایلنا نوشت:

اکبر رنجبرزاده اعلام کرد: باتوجه به اهمیت موضوع برگزاری همه‌پرسی اقلیم کردستان مقرر شد، مجلس روز چهارشنبه به‌منظور بررسی مسائل مهم منطقه از جمله موضوع برگزاری همه‌‎پرسی به‌صورت غیرعلنی تشکیل جلسه دهد.

نماینده اصولگرای اسدآباد در مجلس همچنین با اشاره به حضور دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در نشست غیرعلنی فردای مجلس گفت: قرار است آقای شمخانی درباره آخرین تحولات به نمایندگان توضیحاتی ارائه کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به احتمال برگزاری مراسم تشییع پیکر شهیدحججی از ساعت ۱۰ صبح فردا، اعلام کرد: باتوجه به این‌که قرار بود مجلس تا ساعت ۱۰ صبح تشکیل جلسه دهد و پس از آن با تعطیلی مجلس، نمایندگان بتوانند در این مراسم تشییع حاضر شوند، مجلس فردا جلسه علنی نخواهد داشت.

 

اما به گزارش خبرآنلاين، مسعود پزشکيان که رياست جلسه علني ظهر امروز مجلس را بر عهده داشت، اعلام کرد که جلسه علني فردا 8 صبح آغاز خواهد شد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =