رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: روشن است که وظیفه و مسئولیت همگانی ملت و دولت در اهتمام به فراهم آوردن تمام زمینه‌ها و اسباب کمک همه جانبه به هم وطنان عزیز و داغدار و رنج دیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت اطلاع رسانی رئیس حوزه علمیه اصفهان، آیت الله حسین مظاهری با صدور پیامی مصیبت وارده به مردم کرمانشاه در اثر زلزله اخیر را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: حادثه مصیبت‌بار زلزله که به جان باختن جمع کثیری از هم وطنان عزیزمان و نیز خسارات فراوان انجامیده است، مایه تأسف و اندوه بسیار است. ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان این حادثۀ غم‌بار و دعا جهت شفا و سلامتی مجروحان عزیز، به همۀ خانواده‌های داغدار خصوصاً مردم بزرگوار استان کرمانشاه تسلیت می‌گویم.

رئیس حوزه علمیه اصفهان در پایان این پیام اضافه کرد: روشن است که وظیفه و مسئولیت همگانی ملت و دولت در اهتمام به فراهم آوردن تمام زمینه‌ها و اسباب کمک و مساعدت همه جانبه به هم وطنان عزیز و داغدار و رنج دیده است و امیدواریم خداوند تعالی، با عنایت و فضل عمیم خود، این مصیبت بزرگ را جبران و بر دل‌های داغدیدگان، آرامش و سکینه نازل فرماید.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =