۰ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

فیلم سینمایی «برگ جان» با حضور ابراهیم مختاری، کارگردان و مجید گرجیان، مدیر فیلمبرداری در پردیس سینمایی گلستان در شیراز نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سينمايی «برگ جان» (Leaf of Life) به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهيم مختاری که هم اکنون در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده است، با حضور ابراهيم مختاری، کارگردان و مجید گرجیان، مدیر فیلمبرداری آن ساعت 17 روز چهارشنبه اول آذر در پردیس سینمایی گلستان در شیراز روی پرده می‌رود و پس از آن در ساعت 18:30 نقد و بررسی می‌شود.

اکران فیلم سینمایی «برگ جان» دومین ساخته بلند داستانی ابراهیم مختاری در سینماهای کشور ادامه دارد و امروز سه‌شنبه 30 آبان ساعت 20 در پردیس سینمایی کورش در تهران، ساعت 19 فردا چهارشنبه اول آذر در سینما فرهنگ و ساعت 18 پردیس سینمایی کورش در تهران و ساعت 15 در هنر و تجربه بابل روی پرده می‌رود.

«برگ جان» ساعت 17 روز پنجشنبه دوم آذر در تماشاخانه پارس در کرمان و همچنین ساعت 21 روز جمعه سوم آذر در موزه سینما در تهران، ساعت 15 در پردیس سینمایی هویزه در مشهد و همچنین ساعت 15 در سینما سوره اصفهان به نمایش در خواهد آمد.

57242 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =