رهبر معظم انقلاب اسلامی با هزاران نفر از بسیجیان سراسر کشور، صبح امروز دیدار کردند. فرمانده کل سپاه و رییس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این دیدار حضور داشته و پیش از سخنرانی رهبر انقلاب سخنرانی کردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با اشاره به زوال تروریست‌های تکفیری و به حاشیه رانده‌شدن آمریکا در تحولات منطقه و واماندگی رژیم‌های وابسته و مرتجع، گفت: امروز دوست و دشمن خوب می‌دانند که دیگر رژیم صهیونیستی در حد و اندازه یک تهدید معتبر نیست و هر جنگ جدید، به محو این رژیم از جغرافیای سیاسی منجر خواهد شد.

فرمانده سپاه اولویت کنونی بسیج را کمک به مردم برای غلبه بر مشکلات زندگی خواند و افزود: حضور مؤثر در عملیات امداد و نجات برای دستگیری از مردم بحران‌زده و ارتقای امنیت محلات از مهمترین اولویت‌های بسیج است.

همچنین سردار غلامحسین غیب‌پروربا بیان گزارشی از برنامه‌ها و رویکردهای این سازمان، گفت: رویش نسل جدید مؤمن و انقلابی همچون حججی‌ها نویدبخش آن است که به برکت انقلاب اسلامی، بسیج به الگویی برای ملت‌های مسلمان و مستضعفان جهان تبدیل شود.

در ابتدای این دیدار نیز چند تن از فعالان و نمایندگان اقشار بسیج به بیان فعالیت‌ها و دیدگاههای خود پرداختند. آقایان «حسن اسماعیلی- دکترای پزشکی»، «ابوالقاسم طالبی- کارگردان سینما»، «جلیل عرب‌خردمند- جراح مغز و اعصاب»، «مسعود حسن‌زاده- قهرمان جودو»، «علی غفاری- دکترای شیمی»، «سعید صوفی‌زاده- دکترای زراعت» و خانم «مرضیه عزتی‌وظیفه‌خواه- فعال امور زنان و خانواده» بر محورهای زیر تأکید کردند:
- پیشنهاد ایجاد شورای عالی سازندگی و الزام دستگاهها به استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی
- لزوم توجه ویژه به مناطق محروم مرزی و حمایت از فعالیت گروههای جهادی
- لزوم تقویت فرهنگ بسیجی در عرصه هنر و توجه ویژه هنرمندان بسیجی به مشکلات مردم
- افزایش ظرفیت خدمات پزشکی به مناطق محروم
- تقویت گروههای جهادی در شهرک های صنعتی به منظور فعال سازی واحدهای غیرفعال
- برنامه‌ریزی برای افزایش عملکرد در محصولات راهبردیِ کشاورزی با حضور جهادی مهندسان بسیجی وآموزش کشاورزان

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730032

برچسب‌ها