رییس جمهوری روز چهارشنبه در فرودگاه زنجان و در گفت وگویی با خبرنگاران تصریح کرد که در این سفر طرح هایی را که قرار است در مدت فعالیت این دولت در استان اجرایی شود، با مسئولان استانی در میان خواهد گذاشت.

به گزارش خبرآنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، حجت الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی گفت: در این سفر ضمن بهره مندی از نقطه نظرات مردم و مسئولان محلی، پیشرفت كارها را در ماه هایی که از فعالیت این دولت می گذرد، مرور خواهیم كرد.
رییس جمهوری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینكه مردم عزیز و بزرگوار زنجان به عنوان عاشقان مكتب ولایت به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین و مراسم عزاداری با شكوه آنها همواره مورد تجلیل ملت ایران هستند، اظهارداشت: همچنین بسیار خوشحالم كه این سفر به استان زنجان در آستانه فرارسیدن ماه مبارك محرم انجام می شود و عطر حسینی امسال ابتدا از این استان به مشام ما می رسد.

دكتر روحانی تصریح كرد: امیدوارم ملت ایران در سایه ولایت و تحت نظر ائمه(ع) اطهار به راه استقلال و توسعه خود ادامه دهند و همه بزرگان و مردانی كه برای استقرار و تعالی انقلاب و اجرای برنامه های نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش كرده اند از جمله حضرت آیت الله مهدوی کنی از سرداران بزرگ این صحنه كه دیروز به دیار حق شتافت و دیگر بزرگانی كه از دنیا رفته و یا شهید شده اند مشمول رحمت خداوند باشند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 381705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =