کمک یکصد میلیون ریالی خیرین قشم به مناطق زلزله زدگان غرب کشور

کمک به زلزله زدگان غرب کشور جهاد است وکسانی که با این مصیبت زدگان همدردی و مساعدت می کنند الله تعالی آفت و بلا رااز آنان دفع می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، محمد بیگزاده رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب گزارشی از اختصاص یکصد میلیون ریالی خیرین قشم به مناطق زلزله زدگان غرب کشور ارائه کرد.

بیگزاده بیان کرد : رییس و کارمندان اداره کل گمرک قشم ضمن عرض تسلیت به خانواده های مصیبت دیده با هدف دستگیری از خانواده های قربانیان و آسیب دیدگان حادثه اندوه بار زلزله غرب کشور مبلغ یکصد میلیون ریال به حمایت از هموطنان زلزله زده اختصاص دادند.این خیرین که از جنوبی ترین نقطه کشور در میان آب های نیلگون خلیج فارس می باشند با مردم آسیب دیده این مناطق زلزله زده ابراز همدردی نمودند. بیگزاده اظهار داشت با توجه به بازدید میدانی واحصاء نیازمندیهای. آسیب دیدگان بیاری خداوند هدایای این عزیزان. بدست زلزله زدگان میرساند.

کمک به زلزله زدگان غرب کشور جهاد است وکسانی که با این مصیبت زدگان همدردی و مساعدت می کنند الله تعالی آفت و بلا رااز آنان دفع می کند.


.محمد بیگزاده رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان اسلام آباد غرب گزارشی از اختصاص کمک ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریالی کارکنان اداره کل گمرک قشم به مناطق زلزله زدگان غرب کشور ارائه کرد.


رییس و کارمندان اداره کل گمرک قشم ضمن عرض تسلیت به خانواده های مصیبت دیده با هدف دستگیری از خانواده های قربانیان و آسیب دیدگان حادثه اندوه بار زلزله غرب کشور مبلغ یکصد میلیون ریال به حمایت از هموطنان زلزله زده اختصاص دادند.این خیرین که از جنوبی ترین نقطه کشور در کنار آب های نیلگون خلیج فارس به سرزمین خود خدمت میکنند با مردم آسیب دیده این مناطق زلزله زده ابراز همدردی نمودند.

بیگزاده اظهار داشت با توجه به بازدید میدانی واحصاء نیازمندیهای آسیب دیدگان بیاری خداوند هدایای این عزیزان به مناسبترین شکل بدست زلزله زدگان میرسد.از حس نوع دوستی وانسان دوستی این عزیزان تقدیر وتشکر مینمایم.

۴۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =