در ۲۸ اسفندماه، اخبار انتخابات ریاست جمهوری آینده همچنان پربازدیدترین مطالب خبرگزاری خبرآنلاین را تشکیل می‎دهد.

در سرویس سیاسی این خبر پیچید که وزیر نفت احمدی‌نژاد بالاخره به گم شدن دکل نفتی اعتراف کرد! این سرآغاز بقیه اعترافات است. دانستن جواب این پرسش هم برای مردم جذاب بود: سردار قاسم سلیمانی و فرمانده کل سپاه با هواپیمای اختصاصی به سفر می‌روند؟ همچنین لو رفتن ماموریت ضرغامی در انتخابات۹۶ هم حساب و کتاب برخی از نامزدها را به هم زد.

در سرویس اقتصادی ۱۷ تغییر جدید دستمزد شاغلان برای مخاطبان جالب بود. همچنین مخاطبان یادگرفتند راه سوم برای خرید ویلا چیست. مردم هم خواستند نظر بدهند از خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی راضی هستند یا نه.

در سرویس فرهنگ و هنر سخنان فتحعلی اویسی پس از تصادف خطرناک در جاده پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن بود که مدیر شبکه دو خبر داد: پخش «کلاه قرمزی» در نوروز ۹۶ منتفی شد! در همین راستا کاربران خبرآنلاین نظر دادند صدا‌وسیما مقصر پخش نشدن «کلاه قرمزی» در ایام نوروز است.

برای مخاطبان سرویس جامعه مهم بود بدانند هنگام ترکیدن لاستیک چه کنند؟ همچنین دانستن اینکه کدام شهرها در جهان بهترین زیر ساخت‌ها را دارند پربازدیدترین اخبار این سرویس بود. یک هشدار به چاق‌هاهم پربازدید بود: لطفا وزن کم کنید، ۱۱ نوع سرطان شما را تهدید می‌کند!

تیرگی روابط بین آلمان و آمریکا پربازدیدترین موضوع سرویس بین الملل بود چون خبر رسید ترامپ با مرکل دست نداده. همچنین اطلاعیه وزارت خارجه آمریکا دربارۀ درخواست ویزای ایرانیان پربازدید بود. از بحران خاورمیانه خبر رسید آتشبارهای جدید روسی وارد نبرد سوریه شد.

مخاطبان سرویس فناوری اطلاعات دوست داشتند بدانند داخل لپ‌تاپ به سرقت رفته از مقام امنیتی آمریکا چه اطلاعاتی بوده است؟ و در سرویس طنز و کاریکاتور هم شعر زیبای "ائتلاف آبدوغی، اتحاد کیلویی" طعنه به منتقدان دولت زد.

 

 

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =