ابوترابی در یزد: هاشمی با رد "شورای رهبری" جلوی تضعیف نظام را گرفت

ایرنا نوشت: آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح روز پنجشنبه با حضور گسترده مردم قدرشناس استان یزد در مسجد حظیره این شهر برگزار شد.

عضو هیات حل اختلاف قوای سه گانه در این مراسم گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در مبارزه با طاغوت، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و در کنار امام بودن نماد عمل صالح است.

حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد افزود: تلاش برای سازندگی کشور و آبادی افزون بر یکهزار کیلومتر مرز ایران و عراق که در عمق طولانی ویران شده بود عمل صالح هاشمی رفسنجانی است.
وی با اشاره به بحث شورای رهبری بعد از ارتحال بنیانگذاری جمهوری گفت: این سیاستمدار فهیم که به فرموده رهبری معظم انقلاب از هوش وافری برخوردار بود شورای رهبری را رد کرد و رهبر فردی را تصویب نمود.


ابوترابی فرد با بیان اینکه اگر شورای رهبری شکل می گرفت قدرت نظام در معرض تهدید قرار می گرفت گفت: هاشمی رفسنجانی اعلام کردند که باید رهبری انتخاب شود.
وی افزود: اگر این شاگرد شایسته امام راحل و یار دیرینش در سایه مدرسه قرآن و عترت آراسته به نور ایمان نبود، 70 سال در مبارزه با طاغوت، رژیم شاهنشاهی و مبارزه با همه قدرت‌های جهانی در دفاع مقدس نمی‌ایستاد.


این مسئول تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک کلمه طیبه است و اگر نبود در هشت سال دفاع مقدس در زیر چکمه های استکبار استخوانهایش خورد شده بود.


نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: شجره طیبه قرآنی ریشه های قوی و مستحکم دارد و گاهی قلب کوهها را می شکافد و در دل زمین حرکت می کند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک شجره طیبه با ریشه قوی و مستحکم است، اظهار کرد: ریشه های این انقلاب جمهوریت و اسلامیت است.


ابوترابی فرد افزود: اسلامیت نظام دیروز در چهره نورانی امام خمینی(ره) و امروز در چهره نورانی و ملکوتی مقام معظم رهبری که آراسته به شجاعت و زهد و ایثار در راه خدا است تجلی یافته که این رمز اقتدار است.
وی تصریح کرد: جمهوریت هم نماد ملت ایران و اقتدار نظام است همان ملتی که در تشییع پیکر پاک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، وفاداری خود را به نظام، رهبری و انقلاب بار دیگر فریاد نمودند.
وی خاطر نشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری در سوگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مرقوم می‌کنند که من حدود 59 سال با او ارتباط نزدیک و تنگاتنگ داشتم، نشان دهنده جایگاه این شخصیت والاست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =