دانش افزایی مربیان جزو اهداف ماست

نایب رئیس ورزش های همگانی در امور بانوان گفت: همایش پیاده روی یاد واره شهدای مدافع حرم و آتش نشان از محل درب شهرداری منطقه یک شروع شده است که به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا می شود.

به گزارش خبرآنلاین ، فریده آقایی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: هر دو هفته یک بار در مناسبت های مختلف ما همایش پیاده روی داشته ایم.


نایب رئیس ورزش های همگانی در امور بانوان گفت: هدف از برگزاری همایش پیاده روی ترغیب خانواده ها به انجام فعالیت های ورزشی بدون محدودیت سنی است.

وی گفت: ۸۵درصد مخاطبان این گونه برنامه ها بانوان هستند کلاس های آموزشی برای آشنایی بانوان با رشته های ایرویبک، بدنسازی و..... در طول سال جاری برگزار کرده ایم.


آقایی ادامه داد: ۲۶ رشته ی همگانی زیر مجموعه ی هیئت ورزش های همگانی است که که در کمیته ی آمادگی جسمانی ۱۴زیر مجموعه وجود دارد.

وی کوه نوردی، تپه نوردی، پیاده روی و ......را جزو ورزش های همگانی برشمرد و ادامه داد: به مادران ورزش های مناسب قبل بارداری، حین و بعد از بارداری توسط کار شناسان آموزش داده شد.

این مسئول گفت: برای افرادی که نمی توانند در فضای باز یا بسته پیاده روی کنند آموزش ورزش در آب داده شد که آنان با خواص آب درمانی آشنا شده و به انجام این ورزش روی آوردند.

وی تصریح کرد: انجام آب درمانی علاوه بر افزایش توان جسمی، روحی دردهای ستون فقرات را نیز کم کرده که افراد بدون محدودیت می توانند این ورزش را انجام دهند.

نایب رئیس ورزش های همگانی در امور بانوان اظهار داشت: در طول سال جاری برای مربیان کلاس های تئوری درجه سه برگزار شده که بیشترین اسقبال را از سوی بانوان داشته است.

وی با بیان اینکه دوره های خدمات آموزشی برای همه ی مر بیان در سطح استان برگزار شده است، متذکر شد: کارت مربیگری این دوره ها در سراسر کشور قابل استفاده است.
آ

قایی خاطر نشان کرد: آمادگی جسمانی که به صورت کمیته در چهارده رشته ورزشی در همه ی استان ها فعال است که نحوه ی کار با دستگاه به ورزشکاران را آموزش می دهد.

وی گفت: اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین برای مربیگری آمدگی جسمانی لیدر هستند و ما همه ی رشته های ورزشی را به شهرستان های استان برده تا در آنجا هم کار شود.

 

او در ادامه بیان کرد: در بعد قهرمانی و مربیگری سه نفر از شهرستان و سه نفر دیگر را از کرمانشاه برای حضور در دوره های مربیگری در سطح کشور اعزام کرده ایم که در این زمینه ما نیروهای با استعدادی داریم.

آقایی مهم ترین اقدام حوزه اش را همکاری با سازمان بهزیستی دانست و گفت: در دیدار اعضای هیئت ازنمایشگاه صنایع دستی کم توانان ذهنی و جسمی با خریداری آثار هنری آنان باعث خوشحالیشان شد.


او هدف هیئت اش را در سال آینده ارتقا درجه مربیان و دانش افزایی آنان ذکر کرد و گفت: برگزاری کلاس ها ی متعدد برای دانش افزایی و مسابقه جزو اقدامات ما خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =