ایسنا نوشت:سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی با بیان این که شاگردانش به دنبال کسب بهترین نتیجه در جام جهانی هستند گفت: این رقابت‌ها فرصت بسیار خوبی برای محک کشتی‌گیران جوان ایران است.

علی اشکانی درباره آخرین وضعیت تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۷ آبادان، گفت: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را در ماه‌های اخیر در خانه کشتی پشت سر گذاشتیم و همه نفرات با انگیزه‌تر از همیشه و مصمم‌تر هستند تا با کسب نتایج خوب، عیدی مناسبی به مردم ایران بدهند و دل آن‌ها را شاد کنند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی، بیان‌ کرد:  بیش‌تر ترکیب تیم را کشتی‌گیران جوان تشکیل می‌دهند که جام جهانی فرصت بسیار خوبی برای آن‌هاست تا ضمن کسب تجربه مقابل بزرگان کشتی جهان محک جدی بخورند. نمی‌خواهم بگویم که نتیجه‌ برای ما در اولویت قرار ندارد چرا که این حرف شبیه یک شعار است، اما معتقدم که مصاف کشتی‌گیران جوان ایران مقابل بهترین‌های جهان می‌تواند راه کشتی فرنگی را برای چهار سال آینده روشن کند.  پس از المپیک ریو کشتی ایران دوران پوست‌اندازی خود را آغاز کرده است و جام جهانی در آغاز این راه می‌تواند کمک زیادی به کشتی فرنگی ایران داشته باشد.

او با اشاره به این که حضور قدرتمند روس‌ها در جام جهانی ایران نکته بسیار مهمی است که به کشتی ایران کمک خواهد کرد، گفت‌: روس‌ها معمولا به تورنمنت‌های ایران نمی‌آیند و جام جهانی آبادان بهترین فرصت است تا کشتی فرنگی ایران نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کند و راه موفقیت برای المپیک ۲۰۲۰ باز شود. ما برای کسب موفقیت در رقابت‌های جهانی، بازی‌های آسیایی و مخصوصا المپیک ۲۰۲۰ باید به جوانان میدان بدهیم و به آن‌ها اعتماد کنیم تا موفقیت‌های بزرگ در آینده را تضمین کنیم.

اشکانی درباره پیش‌بینی خود از نحوه نتیجه‌ گیری فرنگی‌کاران ایران و این که تا چه میزانی امید دارد کشتی فرنگی ایران مقابل روسیه به برتری برسد و راهی فینال شود؟ گفت‌: قطعا کار بسیار سختی پیش‌رو داریم، اما همان طور که گفتم همه نفرات ما هم قسم شده‌اند و از انگیزه زیادی برخوردار هستند تا ان‌شاء‌الله با حمایت‌های پرشور هواداران خوزستانی بهترین نتیجه‌ را رقم کسب کنند. ما کشتی‌گیران خوبی داریم که قطعا می‌توانند دست به کارهای بزرگ بزنند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: اگر شرایط به گونه‌ای بود که چند کشتی‌گیر خوب و با تجربه‌مان را نیز در اختیار داشتیم قطعا بهتر بود، اما یقین بدانید که تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم. از همه آن‌هایی که دل‌شان برای کشتی ایران می‌تپد می‌خواهم برای ما دعا کنند. برد و یا باخت ما فقط به کشتی فرنگی مربوط نمی‌شود و برای تمامی خانواده‌ کشتی ایران است.

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
    2 2
    اشکانی شده سرمربی؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخ