مهر نوشت:استاندار کرمان گفته است : وظیفه ما در انتخابات این است که بی طرفانه کار کنیم زیرا ما وامدار هیچ گروهی نیستیم و مطمئنا انتخابات خوبی در استان کرمان برگزار خواهیم کرد.

ششمین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار و معاونان وی، فرمانداران سراسر استان و اعضای ستاد انتخابات تشکیل شد.

استاندار کرمان در این جلسه اظهار داشت: از زحمات فرمانداران سراسر استان کرمان قدردانی می کنم که با توجه شرایط سخت و امکانات محدود دولتی به نحو مطلوبی مشغول کار و فعالیت هستند.

علیرضا رزم حسینی تصریح کرد: استان کرمان به اذعان بسیاری از مسئولان و مقامات کشوری در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کارنامه خوبی دارد.

وی از تقسیم استان کرمان به مناطق هشت گانه اقتصاد مقاومتی سخن به میان آورد و اضافه کرد: تاکنون ۲۰ موسسه غیردولتی و توانمند به عنوان معین مناطق اقتصادی استان کرمان وارد عرصه شده اند و این مدل استان کرمان یکی از نیازهای کشور برای برون رفت از معضلات اقتصادی به شمار می آید.

استاندار کرمان ابراز داشت: پیگیری، پشتکار، کار جهادی و داوطلبانه رمز موفقیت زون های هشت گانه اقتصاد مقاومتی استان کرمان است و فرمانداران سعی کنند از این شرایط به بهترین نحو استفاده کنند.

رزم حسینی از فرمانداران استان کرمان خواست از سایر مناطق اقتصاد مقاومتی بازدید به عمل آورند و ادامه داد: فرمانداران دیدارهای مردمی را در دستور کار خود داشته باشند و همچنین درباره مناطق هشت گانه اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو ابراز داشت: انتخابات امری مهم است و فرمانداران برای برگزاری انتخابات قانونمند، با عزت و با شکوه تلاش کنند.

استاندار کرمان تاکید کرد: وظیفه ما در انتخابات این است که بی طرفانه کار کنیم زیرا ما وامدار هیچ گروهی نیستیم و مطمئنا انتخابات خوبی در استان کرمان برگزار خواهیم کرد.

رزم حسینی ابراز داشت: استان کرمان در آرامش خوبی به سر می برد و کار، تحرک و چابکی ارزش پیدا کرده است.

 

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =