سپهر فردای آبیدر، موسسه ای با چشم انداز فردایی بهتر برای کردستان

موسسه خیریه و توانمندسازی سپهر با همراهی جمعی از بانوان کردستانی در شهر سنندج در جهت کمک به تحصیل دانش آموزان بی بضاعت فعالیت می کند.

مارال پیرظهیری مدیرعامل موسسه سپهرفردای آبیدر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه دولت از تحصیل دانش آموزان گفت: در بسیاری از خانواده ها مشکلات مالی مانع ادامه تحصیل فرزندان می شود و از همین رو هر ساله جمعیتی در سراسر کشور از نعمت درس خواندن محروم می شوند.
وی افزود: موسسه خیریه و توانمندسازی سپهر با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان در حوزه های آموزش، حمایت مالی، تامین اقلام ضروری و برگزاری کارگاه های آموزشی مخصوص والدین از فروردین سال 1395 فعالیت خود را در شهر سنندج آغاز کرده است.
پیرظهیری اظهار داشت: اجرای همایش، جشنواره و جنگ های شادی در مقاطع مختلف سال برای دانش آموزان تحت پوشش از دیگر برنامه های ماست.
مدیرعامل موسسه سپهرفردای آبیدر گفت: بخشی از هزینه های موسسه از سوی خیرین و اعضا و بخشی نیز از طریق بودجه های دولتی تامین می شود.
وی با بیان اینکه در آینده ای نزدیک کارگاه هنری سپهر با هدف آموزش و اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار افتتاح می شود، افزود: در این کارگاه وسایل تزئینی منازل و آشپزخانه توسط خود زنان تحت پوشش تولید می شود.
پیرظهیری افزایش کلاس های آموزشی رایگان، برگزاری اردوهای یک و یا چند روزه و بازاریابی برای محصولات تولیدی را از برنامه های آینده موسسه سپهر عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =