۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

ایسنا نوشت: معاون وظیفه عمومی ناجا گفت: شهیدان مرز"میرجاوه"به نوعی شهدای مدافع حرم محسوب می شوند.

سردار بهرام نوروزی در مراسم تشییع پیکر شهید "محسن دایی زاده" بیان کرد: چهارشنبه شب در کمین تکاوران مرز"میرجاوه" تعداد 9 نفر از مرزبانان عزیز ما به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی اظهار کرد: پیکر تعدادی از این شهیدان روز گذشته در مشهد مقدس پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) با حضور فرمانده محترم ناجا تشییع شد و پیکر شهید "محسن دایی زاده" نیز امروز با حضور شکوهمند مردم استان کرمان تشییع شد.

معاون وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه شهیدان مرز میرجاوه به نوعی شهدای مدافع حرم محسوب می شوند، گفت: این شهیدان برای حفاظت از مرزهای کشور و مبارزه با گروه‌های داعشی، سلفی و مزدوران آمریکایی و انگلیسی جان خود را به خطر انداختند و به جمع حسینیان پیوستند.

نوروزی گفت: مردم استان کرمان به شهید دایی زاده افتخار کنند و باید به آن ها تبریک گفت. همچنین به خانواده این شهید تسلیت عرض نموده و امیدوارم خداوند طول عمر با عزت و سلامتی به پدر و مادرش اعطا کند.

آیت الله "سید یحیی جعفری" نماینده ولی فقیه استان در ادامه با بیان اینکه شهادت در راه خدا مقام و منزلت خاصی محسوب می شود، اظهار کرد: بالاتر از هر عمل نیک، عمل نیک دیگری وجود دارد جز شهادت در راه خدا که بالاتر از آن مقامی نیست.

وی افزود: خوشا به حال کسانی که خود را برای شهادت در راه خدا و دین و حراست از میهن اسلامی آماده کرده اند و بهشت جاودانه در انتظار آن ها خواهد بود.

نماینده ولی فقیه استان در پایان ابراز کرد: شهید "محسن دایی زاده" یکی از عزیزانی است که جان خود را در راه حراست از مرزهای کشور و تأمین امنیت مردم نثار کرد و جا دارد شهادت مظلومانه وی را به پدر و مادرش و مردم شهید پرور استان عرض تسلیت داشته باشم.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =