احکام تیم رسانه‌ای ستاد اعتدال و توسعه استان لرستان ابلاغ شد

طی نشستی با حضور رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه دکتر روحانی در لرستان و جمعی از خبرنگاران احکام فعالان رسانه ای ابلاغ شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، تیم رسانه ای فعال استان در نشست با حمید رشیدی رییس ستاد انتخابات ریاست جمهوری حزب  اعتدال و توسعه استان،دستآوردهای دولت تدبیر و امید مرهون همت و مدیریت همه جانبه دکتر روحانی عنوان کردند و تداوم امنیت و کاهش رکود اقتصادی کشور را ملزوم سایه سالاری این دولت عنوان کردند.

سید احمد موسوی به عنوان رییس کانون فعالان رسانه ای ستاد در خصوص پوشش دهی آنلاین جلسات، فعالیت های ستاد و نیز همکاری با فعالان رسانه ای این حوزه، اعلام آمادگی نمود.

تعامل و انتقال به موقع اخبار به گروه کمیته تبلیغات،شرکت در جلسات و پوشش خبری  همایش ها و نیز هماهنگی با اعضای ستاد از دیگر شاخصه های اعلام همکاری این مسوول رسانه ای بود.

گفتنی است از خبرنگاران ومدیرمسوولان مطبوعاتی استان، محمود داوودی نژاد ، نرگس سپه وند، مریم مهری، مجتبی ساکی، پیام عالیخانی وکریم فولادوند به پیشنهاد سید احمد موسوی به عنوان اعضای تیم رسانه ای فعال معرفی و احکام آنان توسط حمید رشیدی ابلاغ شد.

همچنین در این نشست امین ساکی سرپرست پایگاه خبری خرم آباد فردا به سمت مشاور رسانه ای رییس ستاد حزب و اعتدال منصوب گردید.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان با اشاره به هماهنگی کامل با ستاد مرکزی و تلاش در جهت رفع تداخل جلسات با نشستهای ستاد مرکزی، احکام رسانه ای تیم رسانه ای فعال ستاد را ابلاغ کرد.

حمید رشیدی خبر داد:کمیته برنامه ریزی استان این همایش ها را هماهنگ کرده و در روز آخر تبلیغات نیز کل ستادهای اصلاح طلبان دکتر روحانی مشترکا اجرای همایش خواهند داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =