معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل از آماده‌سازی ۱۶۰ جایگاه جهت تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در سطح شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ شهرام لازمی زارع تصریح کرد: در هر منطقه شهرداری ۴۰ جایگاه تعبیه شده و جایگاه‌ها در میدان‌ها و معابر عمومی و بخش‌هایی از شهر که دید عمومی مناسب دارد تعبیه شده است.

وی افزود: با تعبیه جایگاه‌ها انتظار می‌رود طرفداران نامزدها و فعالان ستادهای انتخاباتی از نصب پوستر در دیوارها خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل با تأکید به اینکه تعبیه جایگاه تبلیغ در واقع ایجاد فرصت برابر و عادلانه و مطلوب برای تبلیغات است، اضافه کرد: انتظار ما از فعالان ستادها تبلیغ در جایگاه‌های تعبیه شده است.

به گفته لازمی زارع دیوارنویسی، شعارنویسی و یا نصب پوستر در معابر عمومی در ادامه نیازمند پاکسازی است و این موضوع هزینه قابل توجهی را برای شهرداری به دنبال دارد.

وی تأکید کرد: علاوه بر این به منظور پاکیزگی سطح شهر طرفداران می‌بایست از دیوارنویسی و یا نصب پوستر در دیوارها و معابر عمومی خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل متذکر شد: شهرداری با آماده‌سازی جایگاه‌های تبلیغ به دنبال نشاط‌آفرینی در آستانه انتخابات است و رعایت قوانین تبلیغاتی از سوی طرفداران نامزدها می‌تواند به سالم سازی و شور و نشاط هر چه بیشتر فضای انتخاباتی منجر شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =