۰ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۷

انتخابات پایان یافت و صرف‌نظر از هر نتیجه‌ای که حاصل شود:

ایرانیان نشان دادند که نسبت به سرنوشت ملی خود بی‌تفاوت نیستند. ما با تمام توان با یکدیگر گفت‌وگو کردیم و برای ساختن ایران نو رقابت نمودیم و دست به انتخاب زدیم.

مناظرات انتخاباتی و سخنرانی‌های کاندیداها نشان داد ایران ما فهرست طولانی‌ای از مشکلات دارد که دولت بعدی باید برای حل آن‌ها گام‌های اساسی بردارد. راهکارهای حل این مسائل را مطالبه کنیم.

حسن روحانی در بخش اول کتاب برنامه‌های خود برای دولت دوازدهم فهرستی از مسائل اساسی کشور ارائه کرده است. می‌توانیم آن فهرست را به دقت بخوانیم و با تمام توان در دستور کار قرار گرفتن و راهکارهای حل بنیادین این مسائل را از او و دولتش مطالبه کنیم.

ما به انسجام ملی برای پیشبرد اهداف خود نیازمندیم. مهم نیست چه کسی فردا رئیس‌جمهور می‌شود، مهم این است که در کنار هم فقط حل شدن مسائل را از او مطالبه کنیم.

به همه آن‌ها که از سر صداقت و نه فقط برای کسب قدرت، و با ایمان به درستی راهکارهای‌شان در این چند وقت، وارد گفت‌وگو و رقابت شدند، تبریک می‌گویم. هر پیروزی و شکستی برای ایران، از آن همه ماست، صرف‌نظر از این‌که قدرت در دست کیست.

طرفداران کاندیدای پیروز نقدهای وارد بر کاندیدای خود را فراموش نکنند و برای رفع آن‌ها چاره بیندیشند، و طرفداران کاندیداهای شکست‌خورده نیز دست از نقدهای منصفانه و ارائه راهکارهای عاقلانه نکشند.

سنت صندوق رأی در ایران، یک گام دیگر به سوی استحکام بیشتر برداشت. تاریخی که نگاه کنیم، این گام بزرگی است. همه به یکدیگر برای این موفقیت تبریک بگوییم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محبت اله زارع A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    2 1
    حقیقتا همه برنده شدند..الا صداوسیما