«رضا هلالی» به این دلیل در جشن حامیان روحانی شیرینی پخش کرد

این مداح سرشناس و کمی هم جنجالی، با پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با درک صحیح شرایط موجود و اطلاع از آرای طرفدارانش، سیاستمدارانه به جشن پیروزی حامیان حسن روحانی رفت و در بین آنان شیرینی پیروزی توزیع کرد!

میدان خراسان - مسجد و حسینیه امام موسی ابن جعفر علیه السلام؛اینجا هیت الرضاست. یکی از هیئت های پرمخاطب شهر تهران، همانجایی که عبدالرضا هلالی مداح آن است و در ایام مختلف عزاداری مانند محرم و شب های قدر ماه مبارک رمضان پاتوق چهره های زیادی است؛ سرشناسانی چون محمدرضا گلزار، بهرام رادان، علیرضا واحدی نیکبخت ، سید علی ضیاء و...

آنانی که مشتری ثابت هیات هلالی هستند بر این نکته تاکید می کنند که از جمع جوانان پرشمار هیات این مداح سرشناس بسیاری از آنها طرفدار حسن روحانی هستند.

طرفدارانی که در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری البته بیشتر با تبلیغ دهان به دهان حمایت گسترده خود را از دولت تدبیر و امید نشان دادند.

عبدالرضا هلالی اما در ابتدا حمایت خود را از محمدباقر قالیباف اعلام کرد. بعدا و با انصراف قالیباف او راه آقای شهردار را در پیش گرفت و پیرو ابراهیم رییسی شد.

عبدالرضا هلالی طی سالیان اخیر نشان داده که در مخاطب شناسی از هوش بالایی بهره می برد که اگر چنین نبود طیف های مختلف جوانان، هنرمندان، ورزشکاران و... پای مداحی هایش نمی رفتند.

این مداح سرشناس و کمی هم جنجالی، با پیروزی حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با درک صحیح شرایط موجود و اطلاع از آرای طرفدارانش، سیاستمدارانه به جشن پیروزی حامیان حسن روحانی رفت و در بین آنان شیرینی پیروزی توزیع کرد!

بازتاب مثبت انتشار فیلم کوتاه توزیع شیرینی عبدالرضا هلالی در جشن پیروزی حامیان روحانی در شبکه های اجتماعی نشان می دهد عبدالرضا هلالی مداح سیاستمداری است که می داند از فرصت ها چگونه استفاده کند.

بی جهت هم نیست که جمعیت هیئت های هلالی در ماه محرم آن قدر زیاد می شود که او چند سال است نمی تواند هیئت های محرم خود را در میدان خراسان برگزار کند و به همین دلیل برنامه های شب های دهه اول محرم خود را در سالن کشتی شهدای هفتم تیر برپا می کند.


نکته:گاهی فریب خوردن بهتر از بی اعتمادی است./سنه کا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منوچ IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    26 18
    وقتی مملکت دست مداحها می افتد و آنها خط و ربط مردم را تعیین می کنند باید به حال خودمان گریه کنیم.
  • وحید زنجان اوغلی A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    18 5
    تحليل مبتديانه اي بود مثل اينکه ميخوان از هلالي يه آدم معتدل بسازن,در حالي که اصلا اينطوري نيس,ايشون بارها نشون دادن که مخالف اصلي جريان اعتدال هستن همونطور که در کليپي ايشون برجام رو به استهزا کشوندن
    • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
      8 11
      برجام استهزا داره ديگه
  • علیرضا IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    18 9
    والا تو قاموس ما ایرانیها به این کار تزویر و دو رویی گفته میشه نه سیاست.اینکه قیل از انتخابات از یه نفر حمایت کنی و بعد از انتخابات برای پیروزی شخص دیگه شیرینی پخش کنی عین دو روییه.
  • بی نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    7 4
    بنظرم خيلي از سياسيون ما به اندازه اين مداح هم درك درستي از اوضاع و شرايط ندارند
  • بی نام IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    20 9
    به همچین آدمایی نون به نرخ روز خور میگن . مداح امام حسین نباید خودشو قاطی مسائل سیاه سیاسی بکنه .
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    9 4
    منظور فرصت طلب بود نه هر چیزی جای خودش لطفاً دین فروشی رو تمام کنید خدا بی واسطه مال همه است امام حسین امام همه خوب و بدهاست امام رضا امام همه است بویژه امام ما عقب افتاده ها امام ما برهنه ها و امام ما بی کس وکارها امام ما خس و خاشاک ها لطفاً به دین فروشی پایان دهید
  • بی نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    5 4
    من موندم این تحلیل های آبکی رو از کجاتون در میارید
  • محمد اسمعیل A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    12 6
    کسی که نون به نرخ روز میخوره قابل اعتماد نیست .کم نیستند از این مدل آدمها
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    11 5
    سیاستمدار یا نون به نرخ روز خور؟؟//
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    9 10
    استاد عزیز ایشان شیرینی پخش کرد تا نشان دهد این شادی متعلق به همه ملت است و نه به روحانی ستایانی مانند جنابعالی لطفا حرفهای تهوع آمیزتان را تمام کنید مثل اینکه خیلی بیکار هستید
  • حامد A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
    6 3
    میخواستم ببینم اگه ایشون نون به نرخ روز خوره، شما نون مونده میخورید؟؟ یا به نرخ پارسال؟؟ حالا اگه همین بنده خدا ابراز تاسف میکرد از انتخاب روحانی، همه میگفتن افراطی و تندرو و ....