ورزش سه نوشت: قهرمان سابق کشتی و عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از تمسخر، افترا، مطالب فضای مجازی و ... طی سه سال اخیر که پیرامون ورزشکاران مطرح شد ابراز گلایه کرد.

عباس جدیدی بعد از دوران طلایی و درخشان در کشتی چهار سال گذشته را در شورای اسلامی شهر تهران سپری کرد که حضور او در این عرصه حواشی بسیار زیادی به دنبال داشت، به گونه‌ای که بدون شک همین مسائل در عدم رای‌آوری او برای شورای پنجم تاثیر گذاشت.

جدیدی اخیرا هم در جلسه شورای شهر تهران با علیرضا دبیر، دیگر قهرمان کشتی ایران و عضو شورای چهارم درگیری پیدا کرد که با وجود ختم به خیر شدن آن، حواشی زیادی به وجود آورد تا روزهای پایانی او در شورا نیز بدون اتفاق جنجالی همراه نباشد.

عباس جدیدی درباره حواشی که طی حضورش در شورای شهر تهران با آن دست و پنجه نرم کرد، به "ورزش سه" گفت: ما ورزشی‌ها دیگر از شورای شهر رفتیم؛ چه چیزی از جان ما می‌خواهند؛ سه سال فشار روحی، هجمه‌های سیاسی، مطالب مختلف در فضای مجازی و ... اطراف ما بود؛ ما ورزشکاران از شورای شهر می‌رویم و ان‌شاالله در دوره بعد شاهد باشیم تهران گلستان و بهشت موعود بعضی آقایان شود.

او با بیان اینکه هنوز نفهمیدیم ورزشکار بودن ما حُسن است یا عیب، اظهار کرد: اصلا رشته تحصیلی ما مرتبط با مدیریت شهری است، حالا اگر یک آدم مهندس می‌شدیم و روی به ورزش نمی‌آوردیم ولی در عوض آن معتاد بودیم، چه اتفاقی می‌افتاد؛ ورزشی بودن یک حُسن است، نه عیب.

این قهرمان کشتی و عضو شورای چهارم تهران عنوان کرد: یک خط فکری و جریان بود که ورزشکاران شورای شهر را از میدان خارج کنند؛ وقتی سه سال فشار روی اعصاب یک عده بیاورند، آنها را تمسخر و تحقیر کنند، بزنند، شایعه و افترا بسازند و موضوعات مختلف شکل دهند، آدم چه کاری می‌تواند کند؟

جدیدی اضافه کرد: همه مردم به ما محبت دارند؛ ما می‌رویم و فضا را خالی می‌کنیم تا این عزیزان بیایند و ان‌شاالله آرزو می‌کنیم در شورای شهر موفق شوند.

او درخصوص عدم حضورش در لیست‌های سیاسی برای شورای پنجم گفت: من پنجاه و دومین نفر شورای شهر در انتخابات شدم، مستقل آمدم و در هیچ لیستی نبودم؛ من عضو مردم و مستقل هستم؛ هدف ما خدمت گزاری است ولی حالا چه داخل شورا و چه بیرون شورا باشیم.

جدیدی یادآور شد: انصاف نبود با ورزشکاران چنین برخوردی کنند و واقعا دور از انصاف است؛ ما آبرو و افتخار آوردیم و فقط خدا را داریم.

عضو شورای چهارم تهران درمورد درگیری اخیر با علیرضا دبیر ابراز کرد: یک سوء تفاهمی بود و اخباری منتشر شد که آقای دبیر فکر می‌کردند از طرف من اتفاق افتاده در صورتی که چنین چیزی نبوده و موضوع بین ما حل شد.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    1 0
    سوءتفاهم بود ، افق زاويه بدنم بود ، من نبودم ...... جناب جديدي همه ادمها ميفهمن شما صادق نيستي ....نه مرگ آنقدر ترسناک است نه زندگی آنقدر شیرین که آدمی پای بر شرافت خود گذارد جناب جديدي