باهم مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات در روز یکشنبه 20 خرداد 1396 می‌کنیم:

خبرآنلاین:

شماره 1- سافت بانک، غول آی تی ژاپن اعلام کرد دو کمپانی رباتیک بوستون داینامیک متعلق به گوگل و شفت /Schaft متخصص در ساخت ربات‌های دوپا در ژاپن را می‌خرد.

شماره 2 - تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی موافقت کرد مجدداً آلبوم‌های خود را در سرویس‌های استریمینگ قرار دهد. وی در سال 2014 آهنگ‌های خود را از اسپاتیفای بیرون کشیده بود.

شماره 3 - رفتار سازمانی در کمپانی اوبر به دلیل سوء استفاده‌های جنسی زیر سؤال رفته است و اخیراً نامه‌ای از مدیر اجرایی، تراویس کالانیک نوشته‌شده در سال 2013 لو رفته است که در آن به کارمندان خود نسبت به رفتارهای جنسی هشدار داده بوده است.

شماره 4 - هکرها به اسناد برنامه‌نویسی محرمانه CD Projekt RED، توسعه‌دهنده گیم های ویدئویی دست‌یافته و از آنها طلب باج کرده‌اند. اما مدیران این کمپانی حاضر به پرداخت باج به هکرها نیستند.

شماره 5 - اندی رابین، مبدع اندروید که اخیراً با رونمایی از گوشی جدید اسنشال دوباره در صدر اخبار رسانه‌ای قرارگرفته است، موفق شده بیش از 300 میلیون دلار کمک مالی برای توسعه گوشی ابداعی خود به‌دست آورد.

شماره 6 - اوبر قصد دارد اپلیکیشن پارکینگ Luxe را همراه با برنامه نویسان و مهندسان کمپانی یک جا بخرد.

شماره 7 - مبارزه ایلان ماسک با فروشندگان کوتاه‌مدت سهام تسلا با دو توئیت جدید ادامه یافت. وی این بورس بازان را بچه‌هایی توصیف کرد که نمی‌توانند تسلا موتورز را به چالش بکشند.

شماره 8 - مایکروسافت کمپانی سایبری Hexadite را می‌خرد. این کمپانی به‌صورت خودکار به حملات سایبری تحت الگوریتم خاص پاسخ می‌دهد.

شماره 9 - سهامداران اصلی یاهو، معامله 4.48 میلیارد دلاری با ورایزون را در جلسه رسمی تصویب کردند تا روز سه شنبه این هفته داستان فروش این کمپانی تمام‌شده و پرونده بسته شود.

شماره 10 - نینتندو قصد ساخت پارک موضوعی سوپر ماریو را دارد. شهربازی سوپرماریو یونیورسال در ژاپن ساخته می‌شود و آیتم‌های تعریف‌شده شبیه آیتم‌هایی است که در بازی معروف ویدئویی وجود دارد.

 

(عکس خبر: شهر بازی سوپر ماریو یونیورسال)

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 675259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =