در زمان نصر صورت گرفت: صعود ۲۴ پله‌ای آذربایجان‌غربی در بخش مدیریت املاک وزارت راه و شهرسازی

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طی ۱۰ ماه، رتبه استان در بخش مدیریت املاک از ۳۲ به ۸ ارتقا یافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، داریوش نصر ظهر امروز در مراسم خداحافظی اش از سمت مدیرکلی راه و شهرسازی استان و معارفه مدیرکل جدید با اشاره به بهبودهای رخ داده در این اداره کل طی 19 ماه مدیریتش گفت:طی این مدت توانستیم با همکاری همه دوستان، تمامی نیروهای شرکتی را تعیین تکلیف کنیم و تمامی پرداختی حقوق و پاداش ها نیز منظم شد.

وی افزود: بعد از جداسازی اداره کل راهداری و حمل و نقل، استان آذربایجان غربی اولین استانی شد که پرسنل این اداره اش مشخص شدند و 554 نفر نیروی آن مشخص شدند.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین طی این مدت تمامی حقوق پرسنل تا 70 درصد افزایش یافت تا کارمندان وضعیت مناسبی از لحاظ معیشت پیدا کنند.

وی اضافه کرد: همچنین با فرآیند محورکردن تصمیم گیری ها، از نزدیک به 1387 قراردادی که احصار شدند، هم اکنون تنها 280 قرارداد نیمه تمام باقی مانده که با احتساب اداره کل راهداری 350میلیارد از 452 میلیارد بدهی نیز به پیمانکاران پرداخت که از این مقدار نیز هم اکنون 50 میلیارد بدهی مربوط به راه و شهرسازی باقی مانده است.

نصر گفت: با تلاش های صورت گرفته توانستیم از رتبه 32 کشوری در بخش مدیریت املاک به رتبه 8 کشوری برسیم و برای رسیدن به رتبه یک کشوری در پایان سال 96 نیز برنامه ریزی کردیم ضمن اینکه مساکن مهر 13 شهرستان استان تا پایان شهریور و باقی مساکن مهر تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

شایان ذکر است داریوش نصر بعد از پایان دوره مدیریتش در راه و شهرسازی آذربایجان غربی، حکم مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری کل کشور را دریافت کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =