۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری سارقی که تحت عنوان مشتری، یک خودروی تویوتا هایلوکس را سرقت کرده و به فروش رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ رجبعلي مختاري اظهار داشت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه در سايت ديوار اعلام فروش يك خودروي تويوتا هايلوكس خود را كرده بود و فردي ناشناس تحت عنوان مشتري با وي تماس گرفته و پس از روئيت خودرو به بهانه دورزدن و امتحان كردن كيفيت آن متواري شده، بررسي موضوع در دستور كار قرار گرفت.

سرهنگ مختاري با اشاره به اينكه اسناد خودرو نيز داخل خودرو بوده ادامه داد: در بررسي هاي بعمل آمده مشخص سارق ،خودرو را با قولنامه جعلي در يكي از استان هاي جنوبي كشور به فروش رسانده است.

اين مقام انتظامي بيان داشت : ماموران با انجام يكسري اقدمات تخصصي موفق شدند سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي دستگير كنند.

سرهنگ مختاري از بازگرداندن خودرو به مالک اصلي خبر داد و گفت : در اين خصوص پرونده اي تشكيل شد و سارق جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر در پايان از كليه افرادي كه قصد فروش يا خريد اموال از طريق فضاي مجازي را دارند هشدار داد، حتما قبل از واريز هر گونه وجه به حساب ديگران مورد معامله را روئيت كنيد و معامله خود را حتي الامكان در بنگاه هاي معاملاتي داراي مجوز انجام دهيد و به ظاهر افراد اعتماد نكنيد و پس از دريافت وجه ، اموال خود را در اختيار مشتري قرار دهيد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =