مدافع فصل گذشته استقلال اهواز گفت: پیشنهاد‌هایی از تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی دارم و به‌زودی تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد.

به گزارش خبر آنلاین: مدافع فصل گذشته استقلال اهواز گفت: پیشنهاد‌هایی از تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی دارم و به‌زودی تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد.

پیمان کشاورز بازیکن سابق تراکتورسازی که سال گذشته در استقلال اهواز توپ می‌زد در مورد آخرین وضعیت خود در گفت‌وگو با خبر آنلاین گفت: از دو تیم لیگ برتری و چهار تیم دسته یکی پیشنهاد دارم که در روزهای آتی تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد .

وی گفت: فصل گذشته در تراکتورسازی بودم و بعدازاینکه خدمت سربازی خود را در این تیم به پایان رساندم با ماشین‌سازی به توافق رسیدمو با توجه به پیشنهاد‌هایی که از این تیم داشتم با ماشین‌سازی قرارداد بستم ولی به دلیل بازی نکردن تصمیم گرفتم از این جدا شوم و مقصد بعدی من تیم استقلال اهواز بود.

کشاورز گفت: فصل قبل در استقلال اهواز در تمام بازی‌ها فیکس بودم و بازی‌های خوبی برای این تیم انجام دادم که به این دلیل نیم‌فصل دوم از دو سه تیم پیشنهاد خوبی داشتم ولی به دلیل نداشتن رضایت‌نامه نتوانستم با تیم دیگری قرارداد ببندم.
وی در خصوص وضعیت خود گفت: خداروشکر وضیعت بدنیم بسیار ایده آل است و چند ماه است که زیر نشر مربی بدنساز تمرین‌های پرفشاری انجام می‌دهم و از آمادگی کامل برخوردارم.

مدافع اسبق تراکتورسازی در خصوص وضعیت این روزهای این تیم گفت: تراکتورسازی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد ولی با توجه به کادر فنی خوب و به‌خصوص حمایت هواداران این روزهای سخت هم تمام خواهد شد و من بسیار امیدوارم این تیم روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =