به منظور رفاه حال روزه داران و نمازگزارن، مسیرهای راهپیمایی روز قدس در اصفهان تغییر کرده است و مراسم این روز در مصلای اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جعفر عسگری پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در راستای رفاه حال روزه‌داران مراسم روز جهانی قدس در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و مسیرهای راهپیمایی نیز در مسیر مصلا خواهد بود.

وی با بیان اینکه پنج مسیر برای راهپیمایی روز جهانی قدس به سمت مصلای اصفهان مشخص شده است، افزود: سخنران ویژه مراسم روز قدس در اصفهان حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات است، راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه آغاز و مراسم مصلای اصفهان نیز در ساعت ۱۱ و ۳۰ آغاز می‌شود.

عسگری با اشاره به اینکه بهتر است مردم زیرانداز و چتر به منظور حفاظت از آفتاب تابستانی را به همراه داشته باشند، ابراز داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در حدود ۱۷۰ نقطه از استان اصفهان برگزار خواهد شد، به یقین حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همچون همیشه با صلابت بوده و همچون خاری در چشم ظالمان جهان و دشمنان نظام خواهد بود.

گفتنی است مسیرهای جدید راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان به شرح زیر است:

مسیر شماره یک: گلستان شهدا، میدان بسیج، خیابان آزادگان، چهار راه فرایبورگ و مصلی.

مسیر شماره دو: میدان فیض، خیابان میر، خیابان مصلی و مصلی.

مسیر شماره سه:  مسجد حجت اکبر، خیابان شیخ صدوق، خیابان نیکبخت شرقی و مصلی.

مسیر شماره چهار:  مسجدالمهدی، خیابان مرداویچ، خیابان مصلی و مصلی.

مسیر شماره  پنج: مسجد موسی بن جعفر، خیابان حکیم نظامی، خیابان میر، خیابان مصلی.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =