جدیدترین محصول تویوتا در تبریز رونمائی شد

همزمان با اروپا و سایر نقاط جهان، جدیدترین محصول شرکت خودروسازی تویوتا در نمایندگی مرکزی "ایرتویا" تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین، سید ابراهیم شربیانی، مدیر منطقه تبریز و شمالغرب "ایرتویا" در این آئین رونمایی گفت: خودروی CHR به عنوان جدیدترین محصول تویوتا همزمان با سراسر جهان در تبریز رونمایی می شود.

وی اظهار داشت: پیش از این مدرن ترین خودروهای جهان ماه ها پس از معرفی و رونمایی در کشورهای پیشرفته به بازار ایران وارد می شد ولی برای نخستین بار، این محصول همزمان با دیگر کشورهای جهان در تبریز رونمایی می شود.

شربیانی تصریح کرد: خودروی CHR یکی از شاهکارهای جدید شرکت تویوتا بوده و به دلیل آپشن های جدید و قیمت نسبتا مناسب آن در مقایسه با محصولات مشابه، در سراسر جهان با استقبال مردم مواجه شده است.

به گفته وی، این خودرو 1800 سی سی هیبریدی و توربوشارژ بوده و یک خودروی کوپه بلند به شمار می آید.

مدیر منطقه تبریز و شمالغرب "ایرتویا" با بیان اینکه از یک ماه آینده عرضه ی این خودرو در تبریز آغاز می شود، در خصوص شرایط ثبت نام تویوتا CHR نیز گفت: ثبت نام این خودرو با 30 میلیون تومان آغاز شده و تا 180 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد.

به گفته وی، قیمت تویوتا CHR در بازار ایران 180 میلیون تومان خواهد بود.

شربیانی در ادامه با اشاره به ادامه روند رونمایی از خودروهای جدید تویوتا همزمان با بازارهای جهانی در تبریز تصریح کرد: تا یکماه آینده نیز خودرو لکسوس RX طی مراسمی ویژه رونمایی خواهد شد.

گفتنی است نمایندگی مرکزی ایرتویا در تبریز، روبروی ساختمان های ایرداک ولیعصر قرار دارد.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =