تسنیم نوشت:راهپیمایان تهرانی از فرمانده کل سپاه به دلیل حمله موشکی به مواض تروریست‌ها در سوریه تقدیر کردند.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس مورد استقبال باشکوه راهپیمایان تهرانی قرار گرفت.

راهپیمایان تهرانی از حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در سوریه که با موفقیت انجام شد، تقدیر کردند. برخی دیگر راهپیمایان نیر سردادن شعارهای اقدام انقلابی سپاه علیه تروریست‌ها در سوریه را نشانه اقتدار ملت ایران دانستند.

همچنین به گزارش ایلنا، سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به حمله موشکی سپاه علیه مواضع داعش در سوریه عنوان کرد: پیام این اقدام ما را همه دنیا از آزادگان و ملت‌های تحت ستم تا ایادی استکبار دریافت کردند.

او افزود: این بهترین پیامی بود که به آنها منتقل شد و معنای آن به خیلی‌ها رسید پیام این راهپیمایی هم این است که توان دفاعی و موشکی ایران برای دفاع از خود و ملت‌های مظلوم منطقه است.

فرمانده کل سپاه درباره رابطه نزدیکی سعودی‌ها با تروریست‌ها و آمریکا گفت: این رابطه نزدیک تازه نیست و از قبل هم عربستان به تروریست‌ها و آمریکا نزدیک بوده اما امروز این رابطه علیه جبهه حق علنی‌تر شده است.

 

 

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =