قدرت نظامی بازوی سخت و دیپلماسی بازوی نرم جمهوری اسلامی است

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه بر وجود وحدت و همدلی میان ارکان نظام در تامین منافع و امنیت ملی تاکید کرد و گفت : قدرت نظامی بازوی سخت و دیپلماسی بازوی نرم جمهوری اسلامی ایران است .

معاون وزیر امور خارجه : قدرت نظامی بازوی سخت و دیپلماسی بازوی نرم جمهوری اسلامی است .
حسن قشقاوی در جمع راهپیمایان روز قدس شهرستان ساری مرکز مازندران ، افزود : جمهوری اسلامی ایران به فراخور شرایط از هر یک از این بازوان یا هر دو با هم استفاده خواهد کرد .
وی با اظهار این که جمهوری اسلامی با هدف گسترش ولایت مداری ، برادرانه از طریق هر دو بازوی قدرت سخت و نرم با فرعونیان زمان می جنگد ، گفت : شلیک موشک های نقطه زن به مواضع داعش در سوریه استفاده از بازوی سخت جمهوری اسلامی بود.
قشقاوی با اظهار اینکه مقام معظم رهبری و سران سه قوه به فعالیت های هر دو بازوی سخت نظامی و دیپلماسی کشور توجه جدی دارند ، تصریح کرد : امروز در منطقه مهم خاورمیانه که کانون درگیری شده است ، به دنبال صلح و آرامش هستیم ،اما اگر دشمنان تجاوز کنند ،راهی جز موشک باران نیست.
معاون کنسولی وزیر امور خارجه بیان داشت : یقین داشته باشید جمهوری اسلامي سران جاهل و حامی تروریست ها را به درک واصل می کند ، چراکه استفاده از بازوی سخت ، اقدام عقلانی است و ما در این چارچوب عمل می کنیم.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره دوست مظلومان است ، افزود : استکبار جهانی به دنبال خاورمیانه بزرگ بوده است و فلسفه این طرح نفوذ اقتصادی صهیونبست ها در منطقه بود که به برکت جمهوری اسلامی به شکست انجامید و امروز طرح دوم خاومیانه بزرگ نابودی و ایجاد ناامنی کشورهای منطقه است.
قشقاوی به وضعیت عراق ، سوریه ، یمن ، لیبی اشاره کرد و بیان داشت : دشمن در حال اختلاف افکنی قومی ، طایفه ای و مذهبی است و اقدام بعدیش هم پس از ایجاد اختلاف و کلنگی کردن کشورهای منطقه خارمیانه ، ایجاد شکاف ، ضعف فرهنگی و اقتصادی جامعه و ساماندهی ترویست ها را در دستور کار قرار دادند.
وی با تاکید بر این که بخشی از اهداف دشمنان را داعش در منطقه پیش می برد ، افزود : اینکه این جریان های تکفیری و داعشی چنین قدرتمندانه در شبکه های مجازی فعال هستنند ، و سیاست های امنیتی و پلیسی را در تمام نقاط جهان عملیاتی می کنند، نشانه داشتن ساماندهی و تشکل های قدرتمند است.
قشقاوی با بیان اینکه داعش منطقی جز خون ریزی و بستن جلیقه انتحاری برای منفجر کردن در نقاط جمعیتی ندارد ، گفت : ساماندهی و کار تشکیلاتی کردن نیاز به تامین امور مالی دارد که امروز جریان های داعش و تکفیری ها با حمایت های مالی از سوی برخی از کشورهای استکباری از جمله آمریکا و صهیونیست ها انواع تسلیحات و نیروهای انسانی را در اختیار می گیرند.
وی افزود : یقین داریم دست استکبار پشت این صحنه هاست که کارهائی را با گفتن الله اکبر انجام می دهند که اسلام بشدت با آن مخالف است مانند کشتار و سربریدن مردم در حالی که اسلام حتی با سقط جنین مخالف است .
معاون وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه قله های پیروزی در سایه وحدت به دست می آید و امنیت سبب ایجاد اقتصاد شکوفا می شود ، گفت : امروز باید اقتصاد ملی را با همبستگی ملی تقويت كنيم .
قشقاوی مبارزه با استکبار جهانی را تولید ثروت با استفاده از کشاورزی و صنعت دانست و افزود : زهد در جمهوری اسلامی یعنی حداکثر تولید و کم مصرف کردن است.
معاون وزیر امور خارجه با تاکید بر این که اساس قوام نظام به تجارت و صنعت است ، گفت : ما باید آن قدر در اقتصاد ملی و تجارت قوی شویم که مقابل استکباری که گندم ، دارو و کالای استراتژیک را در انحصار دارد ، بایستیم.
در مراسم روز قدس شهرستان ساري ربيع فلاح استاندار مازندران نيز در گفتگو با خبرنگاران از حضور پرشور و حماسي مردم مازندران در راهپيمايي روز قدس تقدير و تشكر نمود و گفت : روز قدس روز همنوايي و همصدايي براي نابوي پديده شوم و شيطاني صهيونيست است .
مقام عالي دولت در استان تاكيد كرد : هوشمندي حضرت امام (ره) و نامگذاري هفته آخر ماه مبارك رمضان به عنوان روز قدس زمينه وحدت و همدلي همه مسلمانان را براي آزادي و رهايي قدس شريف فراهم مي كند.
وي در پايان تاكيد كرد : امروز وحدت و انسجام و حضور شايسته مردم در صحنه هاي مختلف انقلاب بزرگترين ضامن عزت و اقتدار ماست .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =