ایرنا نوشت: معاون اول رییس جمهور درباره حواشی راهپیمایی روز جهانی قدس و برخی توهین ها تاکید کردند که این کارها به ضرر کشور است.

 اسحاق جهانگیری با انتشار تصویر خانمی که علیه وی در طول مسیر راهپیمایی شعار می‌داد، در صفحه اینستاگرامش در مطلبی نوشت: خواهر گرامی! اشتباه می‌کنید، این کارها به ضرر کشور و نظام است.

اتفاق دیروز را پیراهن عثمان نکنید، به مصلحت هیچ کس نیست

حمید ابوطالبی معاون سياسي دفتر رئيس جمهور در واکنش به توهین های روز گذشته عده ای اندک به حسن روحانی در راهپیمايی روز قدس نوشت: رییس جمهور مظلوم است، او نماد عقلانیت، تدبیر، امید و اخلاق مداری در کشوراست و برایش عظمت ایران و اسلام و آرمانهایش اصالت دارد.

وی در ادامه این مطلب آورده است: دکتر روحانی دوقطبی سازی، نه در موضع کلام و قلم و نه اکنون انتقال آن به موضع اکسیون و عمل را به مصلحت کشور نمی داند و همه را به آرامش حول 'محور قانون و رهبری' فرا می خواند، اینکه عده ای در حمایت از ایشان بگویند سازماندهی بوده، برخی ندا سردهند که از نتایج آتش به اختیاری است و عده ای دیگر از آن پیراهن عثمان برای بر سرنیزه کردن بسازند به مصلحت هیچ کس نیست.

ابوطالبی یادآور شد: دکتر روحانی نه می پسندد و نه می پذیرد که حقوق مردم وشهروندان، بویژه نماد ملیت و ایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه و ماجراجو خدشه دار شود؛ ولی دامن زدن به تفرقه و بحران آفرینی را در شرائط کنونی به مصلحت ایران نمی داند، بهترین راه آن است که راه قانون و قانون‌مداری درکشور پیموده شده و همه در برابر آن سر تعظیم فرودآورند.

وی تاکید کرد: اما مردم و رسانه های جمعی و مجازی وظیفه ای دیگر دارند و آن آگاه سازی فکری و ایمن سازی روانی جامعه در برابر هجمه به نماد اقتدار این ملت و تحت الشعاع قراردادن تمامی عظمت آفرینی های مردم روزه دار مظلوم در روز قدس است، باید یکباربرای همیشه در اجماعی ملی به پلیدی آفرینی و تخریب امیدهای این ملت نه گفت.

گفتنی است در راهپیمایی روز گذشته جمعه روز جهانی قدس، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رییس جمهوری اهانت کردند که این اتفاق از روز گذشته مورد انتقاد بسیاری از مسوولان، گروه های سیاسی و مردمی قرار گرفته است.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =