مدیر کل پست لرستان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن زنگارهای گناه و انحراف و جهالت از دل ها و جان ها در طول ماه مبارک رمضان است. عید فطر برای آنان که رمضان را آنگونه که شایسته است درک کرده اند، روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس است و روز شکر به درگاه الهی به خاطر آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود .

بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعى آن وقتى است که انسان رضاى خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند... . مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز می فرمایند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند».

اینجانب، باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم .

حاتم سليماني
مدير كل پست استان لرستان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =