۰ نفر
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

بازیکنان پرسپولیس بار دیگر وارد یک جنگ جدید با برخی تماشاگران و حتی بوقچی‌های این باشگاه شدند.

خبرورزشی‌آنلاین نوشت: هنوز نیمه اول دیدار با سیاه جامگان به اتمام نرسیده بود که برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی شروع به تشویق گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای و نیمکت نشین این تیم کردند؛ آن هم در حالی که سرخ‌ها با حساب یک بر صفر از حریف پیش افتاده بودند.

این اتفاق در نیمه دوم با شور و حرارت بیشتری ادامه یافت و در این نیمه به صورت واضح می دیدیم روحیه مهدی طارمی افت کرده و مشغول از دست دادن موقعیت های گلزنی خود است. شرایط روانی طارمی لحظه به لحظه بدتر شد و فرصت های دیگری را از دست داد تا اینکه بازی با تساوی به اتمام رسید و هنگامی که بازیکنان مشغول رفتن به رختکن بودند، برخی به صورت مستقیم اقدام به توهین علیه طارمی کردند تا اشک این بازیکن در رختکن بریزد.
بازیکنان پرسپولیس که بابت دیدن شرایط روحی رفیق صمیمی شان حسابی احساساتی شده بودند، قبل از ترک ورزشگاه هم علیه تماشاگرانی که به طارمی بد و بیراه گفته بودند، موضع گرفتند و هم از بوقچی ها گلایه کردند که چرا فضای توهین به بازیکنان را باز می گذارند و...
اما این اولین درگیری بین تماشاگران و بازیکنان نبود. در واقع بازیکنان پرسپولیس اولین درگیری رسمی خود را روز 9 اردیبهشت ماه با تماشاگران خود داشتند. زمانی که قهرمانی در لیگ قطعی شده بود و روزی که پرسپولیس باید به مصاف ذوب آهن اصفهان می رفت. در حاشیه آن دیدار اتفاقات زیادی رخ داد. هواداران، هیچ بازیکنی را تشویق نکردند و بازیکنان نیز رفتارهای عجیبی از خود بروز دادند. در نهایت، پرسپولیس در آن بازی با حساب 3 - 3 متوقف شد و درگیری بین تماشاگران و بازیکنان برای چند روزی به اوج خود رسید و حتی به فضای مجازی کشیده شد.
حالا دوباره این درگیری ها مدتی است که آغاز شده و رابطه هواداران و بازیکنان شکرآب به نظر می رسد. بعد از کسب پیروزی سه بر صفر پرسپولیس برابر نفت تهران و شروع موضوع عدم ارسال پاس برای گادوین منشا همه چیز آغاز شد و در بازی با سیاه جامگان ادامه یافت. بازیکنان به حالت قهر از اینستاگرام فاصله گرفتند و هواداران نیز علیه طارمی، سیدجلال حسینی و حسین ماهینی موضع خود در فضای مجازی را عنوان کردند.
این جنگ عجیب در آستانه دیدار سرنوشت ساز مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می تواند همه داشته های پرسپولیس را به باد هوا بسپارد. جالب اینکه برانکو اصلا وارد این دعوا نمی شود و نمی خواهد به سود بازیکنان یا تماشاگران حرفی بزند. همین رفتار برانکو، جنگ را به شکل و سیاق دیگری پیش می برد.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =