۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
برانکو ۳ بر صفر از منصوریان جلو افتاد

پرسپولیسی‌ها با آمادگی کامل لیگ هفدهم را آغاز کرده‌اند. آنها مدافع عنوان قهرمانی و مدعی کسب مجدد جام هستند و طوری برای سایر باشگاه‌ها خط و نشان می‌کشند که انگار از حالا خودشان را قهرمان می‌دانند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: البته با توجه به نیمکت و ابزاری که در اختیار دارند نیز می‌توان سرخپوشان را با هدایت برانکو و درخشش ستاره‌هایش در صف اول مدعیان قهرمانی گذاشت.

حالا ۳۶۰ دقیقه از لیگ هفدهم گذشته و مثل همیشه مهم‌ترین دغدغه اهالی فوتبال، بحث و بررسی در مورد جایگاه و عملکرد استقلال و پرسپولیس است. غول‌های فوتبال ایران در هفته چهارم چندان عملکرد مناسبی نداشتند‌؛ پرسپولیس در خانه خود مقابل تیم سیاه‌جامگان به تساوی یک - یک رسید و استقلال نیز در سمت دیگر شهر یعنی استادیوم تختی با یک گل مغلوب سایپا شد. با این حال مربیان دو تیم مدام صحبت از قهرمانی و رسیدن به روزهای بهتر می‌کنند.

در این ۴ هفته، ما ۴ نیمه مربیان یا همان نیمه دوم بازی‌ها را پشت‌سر گذاشتیم. نیمه‌ای که متعلق به مربیان باهوش برای تغییر شرایط و نتایج است. پرسپولیس در ۴ بازی گذشته خود موفق به کسب پیروزی در ۳ نیمه شد و یک نیمه را باخت. در واقع آن‌ها برابر فولاد خوزستان (دقیقه ۵۳ توسط شجاع خلیل‌زاده) از هفته اول گل زدند و در نهایت بازی را ۲ بر صفر بردند. در نیمه دوم دیدار با تراکتورسازی از هفته دوم لیگ نیز (دقیقه ۶۸ توسط کمال کامیابی‌نیا) به گل رسیدند و بازی که با تساوی یک - یک در نیمه نخست همراه شده بود را با برتری پشت‌سر گذاشتند. دیدار با نفت تهران نیز چنین شرایطی داشت. در نیمه اول دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم با ۳ گل (مهدی طارمی ۴۶ و ۸۸ و فرشاد احمدزاده ۵۹) از سد نفت عبور کردند تا برانکو از ۴ نیمه مربیان گذشته از لیگ هفدهم در ۳ بازی برنده و یک بازی را با باخت پشت‌سر بگذارد.

این شرایط برای علیرضا منصوریان کمی برعکس است. منصوریان هرگز نتوانسته در نیمه دوم‌ها، برنده از زمین خارج شود. بدتر اینکه تیم او در نیمه‌های دوم حتی نتوانسته به گل برسد. آن‌ها هفته اول در برابر صنعت نفت آبادان شکست خوردند. جاسم کرار در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی دروازه‌شان را باز کرده بود و نیمه مربیان با حساب تساوی بدون گل خاتمه یافت. در هفته دوم مقابل استقلال خوزستان نه گلی زدند و نه گلی خوردند تا دوباره در نیمه دوم این دیدار به تساوی با عبدالله ویسی برسد. در هفته سوم، تیمش به گل (دقیقه ۴۲ توسط سرور جپاروف) رسید و تراکتورسازی را شکست داد آن هم در حالی که نیمه دوم هیچ گلی رد و بدل نشد. منصوریان در هفته چهارم نیز بازنده نیمه مربیان بود و در مقابل سایپا و علی دایی (با گل دقیقه ۵۸ توسط محمد عباس‌زاده) شکست را پذیرفت.

برانکو با پرسپولیس به همراه مهدی تارتار با تیم شجاع و جذابش یعنی پارس جنوبی جم از ۴ بازی که انجام شده، موفق به کسب ۳ برد در نیمه مربیان شده‌اند. علی دایی با سایپا با دو برد در پی آن‌هاست اما علیرضا منصوریان با این آمار، فاصله زیادی دارد و به بیان ساده‌تر، پرسپولیس از لحاظ پیروزی در نیمه مربیان با وجود حضور برانکو ایوانکوویچ فعلاً ۳ بر صفر از علیرضا منصوریان جلو افتاده است.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =