اعزام کاروان ورزشی بانوان به دومین المپیاد ورزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

کاروان ورزشی بانوان دانشگاه علوم پزشکی لرستان متشکل از 14 بانوی ورزشکار 4 مربی و دو نفر به عنوان سرپرست و تدارکات برای شرکت در المپیاد ورزشی بانوان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عازم خزرآباد استان مازندران شدند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر خدمات و پشتیبانی دانشگاه در خصوص برگزاری این المپیاد و شرایط تیم اعزامی از لرستان گفت: المپیاد ورزشی بانوان وزارت بهداشت برای دومین سال پیاپی است که به میزانی خزرآباد از توابع شهرستان ساری برگزار می شود.

هاشم بهاروند عنوان کرد: ما سال گذشته نیز کاروان اعزامی داشتیم که علیرغم شایستگی نتوانستند صاحب مدال شوند.

وی ادامه داد: انتخاب تیم منتخب لرستان به دنبال برگزاری مسابقات انتخابی صورت گرفت که پس از فراخوان به تمامی واحدهای تابعه ی دانشگاه در استان به میزبانی خرم آباد برگزار شد.

بهاروند افزود: این مسابقات در چهار رشته ی دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و شطرنج برگزار خواهد شد که از لرستان به ترتیب 4، 3،3 و 4 نفر در این رشته ها حضور خواهند یافت.

مدیر خدمات و پشتیبانی دانشگاه ابراز داشت: قبل از اعزام تیم حدود 40 روز اردوی آمادگی زیر نظر مربیان مجرب برگزار کردیم تا نفرات بتوانند در بهترین شرایط ممکن در مسابقات حضور داشته باشند.

هاشم بهاروند تأکید کرد: در راه آماده سازی و تشکیل تیم ضمن تشکر از حمایت های رئیس محترم دانشگاه، دکتر خوارزم کیا معاون پشتیبانی، نبی الله تازنگ مشاور رئیس دانشگاه در امور مالی و نیروی انسانی زحمات زیادی کشیدند که صمیمانه تشکر می کنم.

وی همچنین ابراز داشت: برگزاری مسابقات و انتخاب مربیان مرهون تلاش های عزیزالله داودی دبیر کمیته ورزش کارکنان دانشگاه می باشد که جای تقدیر دارد.

هاشم بهاروند در مورد پیش بینی این مسابقات عنوان کرد: پیش بینی کردن نتایج کار سختی است چرا که همه ی دانشگاههای کشور با تمامی امکانات و برگزاری اردوهای مناسب پای به مسابقات گذاشته اند اما ما هم به بانوان ورزشکارمان ایمان داریم و مطمئن باشید نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این المپیاد حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
گفتنی است: این رقابت ها تا نهم شهریورماه آینده ادامه خواهند داشت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =