۰ نفر
۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
آتش به جان اتوبوس مسافربری افتاد

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به سمت همدان در حال حرکت بود در نزدیکی شهر فامنین دچار حریق شد و بخش زیادی از آن در آتش سوخت اما مسافران اتوبوس در سلامت کامل هستند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: صبح امروز یک دستگاه موتورسیکلت از فرعی فامنین به سمت جاده اصلی در حال تردد بود که به علت رعایت نکردن حق تقدم و رویت کامیونی در حال تردد تعادل خود را از دست داد و واژگون شد.

وی اظهار داشت: خودروی کامیون که با سرعت در حال تردد بود از روی بدن موتور سوار عبور و از سر صحنه متواری شد.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر نیز پشت سر کامیون در حال تردد بود که با صحنه جسد جوان و موتورسیکلت در وسط جاده مواجه شد.

سرهنگ عزیزی افزود: راننده اتوبوس برای عبور نکردن از روی جسد این جوان، فرمان خود را به سمت دیگر جاده هدایت کرد ولی از روی موتورسیکلت که کمی با فاصله از جسد متوفی قرار داشت گذشت.

وی ادامه داد: عبور اتوبوس از روی موتورسیکلت موجب آتش گرفتن این وسیله نقلیه و در ادامه سرایت آن به اتوبوس می شود.

رئیس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: راننده اتوبوس بلافاصله اقدام به پارک خودرو و هدایت مسافران به بیرون از وسیله نقلیه کرده و در این سانحه هیچیک از مسافران آسیبی ندیده است.

سرهنگ عزیزی افزود: با توجه به شدت گرفتن شعله های آتش بخش زیادی از اتوبوس در داخل آتش سوخت و خسارت زیادی به این وسیله نقلیه وارد شد.

فرمانده پلیس راه استان همدان علت بروز این سانحه رانندگی را بی احتیاطی راکب موتور سیکلت هنگام ورود از فرعی به جاده اصلی اعلام کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =