بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در کشور از مرداد ماه تا کنون صد در صد تعهدات خود را انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اجراي بند (ج) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ موضوع اعطاي تسهيلات قرض الحسنه ازدواج و با هدف کاهش صف انتظار متقاضيان، اين اقدام را با اولويت پرداخت تسهيلات به مناطق محروم و به ترتيب تاريخ ثبت نام در سامانه قرض الحسنه ازدواج در دستور کار خود قرار داد و تا كنون بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۳۰ فقره تسهيلات قرض الحسنه ازدواج يكصد ميليون ريالي به زوجين پرداخت نموده است.
در راستای اجرایی کردن طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در ۳۱ استان کشور از تاريخ ۱ مرداد ماه تا ۱۵ مهر ماه سال ۹۶، اين بانک ۱۵ هزار و ۳۳۰ فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۱۵۹۹ ميليارد ريال پرداخت کرد.
بنا براین گزارش، در اجــرای طـــرح ضـربتـی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و بر اساس تفاهمنامه انجام شده بين بانک قرض الحسنه مهرايران و بانک مرکزي، مقرر شده بود طي ۶۰ روز کاري(مرداد و شهريور ماه) ۱۵هزار و سيصد فقره وام ازدواج و جهيزيه به زوج هاي جوان پرداخت شود و در اين راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران به صد در صد تعهدات خود عمل كرده است.
شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف کاهش صف انتظار وام ازدواج جوانان در استان مرکزی بالغ بر 518 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بازه زمانی ابتدای مرداد ماه تا 15 مهر ماه سال 96 در 13 شهر از شهرهای استان پرداخت کرده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =