بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت همزمان با دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور در واحد اردبیل نیز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبیل از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برای شرکت در این مسابقه دعوت بعمل آورد.

سعید حاجی محمدی گفت: این مسابقات در چهار بخش کتبی، شفاهی، هنر و ادبیات و پژوهشهای دینی و در رشته های کتبی شامل تفسیر قرآن، زندگانی 14 معصوم، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن به فارسی و انگلیسی، احکام برادران و خواهران و شرح موضوعی نهج البلاغه برگزار مي شود.

وي رشته بخش شفاهي را حفظ در اجزاء 1، 5 ،10و 20 و کل قرآن و قرائت بروش تحقیق و ترتیل، اذان و تواشیح و در بخش پژوهشهای دینی شامل نرم افزار PC و موبایلی، پایان نامه، تحقیقات و مقالات و در بخش هنری و ادبیات در رشته های نمایشنامه نویسی، داستان نویسی، شعر، فیلم کوتاه، نقاشی، قالی بافی، نماهنگ، سیاه قلم، نقاشی خط، خوشنویسی، نگارگری، مشبک ، پویا نمایی، معرق، منبت و طراحی پوستر معرفي كرد.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبیل با بيان اینکه بزرگترین و وسیع ترین مسابقه قرآن در کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، تصريح كرد: افتخار همراهی واحد اردبیل در این دوره از مسابقات را مدیون دانشجویان و کارکنان و ا ساتید دانشگاه - که در سال هاي گذشته حایز رتبه های برتر کشوری در هر چهار بخش از این مسابقات شده و برای دانشگاه اردبیل افتخار آفریده اند - دانسته و اميدوارم به حول و قوه ی الهی این دوره از مسابقات هم با حضور کم نظیر شرکت کنندگان برگزار شود.

وي گفت: علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره از مسابقات می توانند به دفتر اداره کل فرهنگی و اجتماعی و اتاق 111 مستقر در دانشکده علوم انسانی، طبقه همکف مراجعه كنند.

حاجی محمدی حداقل جوایز را در یک بخش و یک رشته چهار صد هزار تومان وحداکثر آ ن را یک میلیون وپانصد هزار تومان اعلام كرد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =