برگزاری جشنواره رستوران محبوب/ دو روزبا رویدادی خوشمزه

جشنواره رستوران محبوب گامی برای اهمیت جایگاه صنعت غذا ورستوران درگردشگری مازندران است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان مطلب فوق افزود:جشنواره رستوران محبوب که برای نخستین بار در مازندران برگزار می شود ،رویدادی است برای بیان این مهم که رستوران تنها محل صرف غدا نیست و یک صنعت،هنرو رسانه برای عرصه گردشگری محسوب می شود.

دلاور بزرگ نیا افزود:رستورانهای مازندران در سالهای اخیر هم از لحاظ مکانی و هم از لحاظ کیفی رشد و تحولات مطلوبی داشته اند.
وی با بیان این که استقبال مازندرانی ها و گردشگران از رستورانهای برتر استان بیانگر رشد این صنعت است افزود:گردشگران در سفر به مازندران با توجه به شناخت مردم استان از رستورانهای خوب به راحتی میهمان این رستورانها می شوند.

بزرگ نیا اظهارداشت:در برخی از شهرهای استان رستورانها به جاذبه گردشگری ان شهر مبدل شده اند و حتی شعبه های جدیدی را به مجموعه خود افزوده اند.

وی با بیان این که صنعت رستوران در اینده گردشگری این استان نقش مهمی ایفا می کند افزود:فرهنگ بومی مردم استان را از طریق غذاهای محلی می توان به گردشگران منتقل کرد.

وی از رستوران داری به عنوان نماد صنعت پاک و درامدزا برای استان یاد کرد و افزود: اشتغال مستقیم و غیر مستقیم این صنعت از بسیاری از بخش های دیگر بیشتر است و تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی را در این عرصه می توان مشاهده کرد.

وی جشنواره سفره ایرانی را که در دو سال اخیر برگزار شده است گامی برای توجه هرچه بیشتر رستورانها به غذای سالم،ایرانی و محلی توصیف کرد و افزود:اداره کل گردشگری مازندران از هرگونه رویداد و فعالیتی که موجب ارتقا این صنعت در مازندران شود حمایت می کند.

جشنواره رستوران محبوب با نمایشگاه موادغذایی,تجهیزات رستورانی و صنایع وابسته نیز همراه است.

معرفی رستوران های برتر مازندران براساس نظرسنجی مردمی,اشنایی با روشهای جذب گردشگر در صنعت رستوران و مشتری مداری,راهکارهای نوین برندینگ و مارکتینگ واشنایی با اداب میربانی و تشریفات ازجمله اهداف این جشنواره عنوان شده است. جشنواره ای که در روزهای 25 و 26 مهرماه از ساعت 10تا19پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.

گروه بین المللی فرا زمان این جشنواره را با رویکرد توجه به فرهنگ میزبانی درمازندران و نقش صنعت رستوران در جدب گردشگران و معرفی رستورانهای برتر برگزار می کند.

این جشنواره و نمایشگاه در در مجتمع توریستی میزبان بابلسر برگزار می شود ودر برپایی ان اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران ،جامعه هتلدران و رستورانهای استان, مشارکت و همراهی دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =